דף הבית / אקטואליה / סטודנטים מאוניברסיטת ניו יורק בעד החרם על ישראל  

סטודנטים מאוניברסיטת ניו יורק בעד החרם על ישראל  

שאלה: אגודת הסטודנטים לתארים מתקדמים של אוניברסיטת ניו יורק, הצביעה בעד תמיכה בהחלטה להטיל חרם על ישראל. ההחלטה קוראת לאגודת הסטודנטים ולכל נותני החסות, להפסיק את כל הקשרים עם אוניברסיטת תל אביב. האם ניתן להפסיק את החרם הזה?

תשובתי: זה תלוי בנו, לומדי חכמת הקבלה, עד כמה שנצליח להסביר לכולם מהי המשימה של עם ישראל, למה אנחנו קיימים כמדינה וכעם. תפקיד עם ישראל הוא להביא את האנושות למטרת הבריאה, למטרת התפתחות הציביליזציה. אותם הסטודנטים שקמים נגדנו וכן העולם כולו, צריכים לגלות ולדעת זאת. עלינו לספר על כך ב"קולי קולות", בכל הרחובות, מעל כל הבמות ובכל כלי התקשורת.

למרבה הצער, איננו יכולים להגיע עדיין אפילו אל העם היהודי, כל שכן לכל השאר, ולכן חדשות מאיימות מסוג זה ימשיכו להגיע אלינו מדי יום מכל מקום בעולם, ובהדרגה תתחיל "טבעת המצור" להתהדק סביבנו, באותו אופן רק בתצורות שונות. חרם הסטודנטים יתחלף בחרם בעל אופי טכני, חרם תעשייתי, חרם בסחר בינלאומי, בקנייה ומכירת סחורות וכולי, אלא שהיום אף מדינה אינה יכולה להתקיים בבדידות, בדיוק כפי שמשפחה אינה יכולה להתקיים לבד מבלי לרכוש בחנות את כל מה שנחוץ לה, ולכן אין לנו ברירה, אנחנו חייבים להאיץ ולהדביק במהירות את הזמן שאיבדנו.

יהודֵי כל העולם חייבים להבין, שהבורא הוא זה ש"מצר את הטבעת" סביבנו, כדי לדחוף אותנו לביצוע משימתנו. עלינו להראות לכל האנושות, כיצד להתאחד בצורה נכונה למען העולם. האנושות יכולה להתאחד סביב החרם נגדנו, ואילו אנחנו להיפך, נוכל להתלכד אם נתחיל ללמד אותם את הקשר ההדדי הנכון ביניהם. לעולם יש בסך הכול שתי אפשרויות, להתאחד נגדנו או להתאחד איתנו, לצורך עלייה למדרגת ההתפתחות העליונה הבאה של האנושות.

היהודים אינם יכולים לברוח מחובתם. אנחנו חייבים לבצע את המשימה שלנו, מפני שאחרת החרם יהפוך ל"חגורת ברזל" שתתהדק סביבנו, למבצר נעול שמותקף מבפנים ומבחוץ, ולא נוכל להחזיק מעמד, מפני שזו "מלחמה" נגד הבורא. תפקידנו לא רק לשרוד כמו כל יתר העמים, אלא להראות להם את הדרך לבורא. לשם כך ניתנה לנו התורה, וכל העמים מצפים מאיתנו, בתת המודע, להצלה. זו הסיבה לכך שהם מאשימים אותנו בכל הבעיות שלהם. אנחנו, המקובלים, צריכים להשתדל לבצע במהירות את המשימה שלנו כלפי העם היהודי, העם היהודי צריך לממש את הייעוד כלפי אומות העולם, וכולם יחד צריכים לבצע את המשימה הכללית של האדם כלפי הבורא. הכול מתממש בשרשרת אחת.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן",  25.4.2016

One comment

  1. …"ולו עמי שומע לי"…
    יש שיגידו "וואלה נכון" או "אבל…" וימשיכו הלאה לשיגרת יומם…
    ויש שיגיבו בכעס או רתיעה מפני "גזענות דתית" או יקטלגו ש"זו לא יהדות"…
    ויש שיגידו "אוטופיה" או "שטויות במיץ"…
    אבל אי אפשר להמשיך לטמון את הראש בחול…משהו קורה סביבינו וחייבים לנסות להבין למה! גם אם מתקשים להסכים עם הרעיון בכתבה, אתם חייבים לעצמכם הסבר טוב, אמיתי, לא חלקי, לא שטחי ולא רק בשביל להשתיק את המצפון או השכל…אי אפשר להמשיך לדחות עוד !

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest