דף הבית / אקטואליה / סודות "מועדון בילדרברג"

סודות "מועדון בילדרברג"

הערה: האנושות אוהבת מאוד סודות ומזימות ולאחרונה מופיעות כתבות על "מועדון בילדרברג". המועדון קיים כבר קרוב ל– 60 שנה אבל מעט מאוד נכתב עליו בתקשורת, ההחלטות שיוצאות ממפגש המועדון נותרות תמיד מוסתרות.  לפגישה הנוכחית של המועדון הוזמנו נציגים של 130 מדינות, בכתבה על האירוע נאמר שזוהי ישיבה של "הממשלה העולמית" שמפקדת על כל מיני אירועים שמתרחשים בעולם.

תשובתי: הם יכולים להתאסף אבל שום דבר מיוחד לא יתרחש. את הבריאה מנהל כוח עליון אחד והכל פועל על פי החוקים שלו. עולמנו נחלק לשני כוחות מנוגדים: כוח האגואיזם וכוח האלטרואיזם. כוח האגואיזם מתפתח באופן טבעי ואילו את כוח האלטרואיזם עלינו להזמין ולמשוך לעולמנו, לאזן בעזרתו את כוח האגואיזם ולהתקיים בקו האמצעי, בהרמוניה ביניהם.

זה תפקידו של האדם בעולמנו, כך הוא יבנה את עצמו ואם נצליח לעשות זאת, אז יהיה טוב. ואם לא נצליח אז הטבע שוב ינוע לצד שמאל, לצד האגואיסטי, השלילי, כדי לעורר, לעודד ולהביא אותנו להכרה בכך שללא קו ימין, ללא התכונה הטובה של קשר ואהבה, לא נוכל לעשות שום דבר. חכמת הקבלה היא השיטה שבעזרתה אנחנו יכולים להזמין ולמשוך לעולמנו את הכוח החיובי.

הערה: ככל הנראה האנושות חושבת שהממשלה העולמית תוכל "לסובב" את המהגרים חזרה למדינותיהם, לטהר את אירופה מהם ולהחליט ולקבוע משהו בפועל.

תשובתי: איני חושב שהממשלה העולמית תדון בשאלה הזאת מפני שהיא הרי מסכימה עם מה שמתרחש, היא לא נגד המהגרים. מה גם שעל פי התחזיות הכלליות, כל מדינות אפריקה ואסיה ינועו צפונה מפני שהתחממות חדה במזג האוויר מאיימת על העולם, כבר לקראת אמצע המאה ה– 21 אי אפשר יהיה לחיות באזור הזה. כל מי שנמצא באזור קו המשווה ובקרבתו יעלה "למעלה" ויאכלס את אירופה וסיביר, ומי שנמצא למטה מקו המשווה ינוע לכיוון אוסטרליה, ניו-זילנד, אמריקה הדרומית והאמזונס. לכן אזורים נרחבים סביב קו המשווה, כולל המזרח התיכון, למעשה יתרוקנו. שליטי העולם מבינים את המגמה הזאת, הם רואים שאין מוצא אחר וצריך לקבל בהדרגה את המהגרים, עבורם אין כל חשיבות ללאום מסוים, להם חשוב בעיקר להבטיח עד כמה שאפשר את ההנהגה שלהם על ידי התהליך הזה.

שאלה: במקורות נאמר: "לב מלך ביד ה'". מה משפט זה מסמל ביחס לממשלה העולמית?

תשובתי: המשמעות היא שבאופן כזה הבורא מעביר דרכם את המדיניות שלו. הכוח העליון הוא לא איזה איש זקן שיושב איפה שהוא למעלה בשמים, אלא זוהי המערכת הכללית העצומה של הטבע שצריכה להביא את כל העולם לאיזון. ודווקא לשם כך ניתנה לאדם הבחירה החופשית, כך שאם הוא משתמש בה בצורה נכונה, הוא יכול להביא את עצמו ודרכו את הטבע כולו, לשיתוף פעולה הדדי כללי נכון, לאיחוד. אבל, אם הוא עושה טעויות אז הטבע מלמד אותו במודע שכך אסור לנהוג.

אני מקווה שניקח לתשומת ליבנו את תפקידנו בהפצת חכמת הקבלה. חכמה זו ניתנה לנו כדי שלא נאלץ ללכת בצורה עיוורת, אלא בהבנה מאיפה ולמה מגיעות ה"מכות", רק אז נוכל לשנות את עצמנו ולהביא את כל  העולם לאיזון. אם נתקדם ללא השיטה של חכמת הקבלה, אז נקבל עוד קצת "מכות" ומכך נלמד להסתכל בצורה נכונה יותר על המתרחש. "מה שלא יעשה השכל יעשה הזמן", החיים. נקווה שבכל זאת נצליח להחדיר לעולם תפיסת מציאות נכונה ואת האפשרות להשיג את האיזון בכמה שפחות אבדות, שזו מטרת הבריאה.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 15.6.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest