דף הבית / אקטואליה / מתקפת סייבר גלובלית

מתקפת סייבר גלובלית

שאלה: לא מזמן התרחשה מתקפת הסייבר העוצמתית ביותר בהיסטוריה של האנושות. 200 אלף מטרות הותקפו ב – 150 מדינות. באנגליה הפסיקו לעבוד בתי חולים, בגרמניה ורוסיה הפסיקו לעבוד תחנות רכבת. ואין כאן צורך בפצצות, אפשר לעצור הכול ברגע, לגרום להתנגשות רכבות, להשמיד בני אדם וכולי, האם הטכנולוגיות יאפשרו לנו לעשות הכול?

תשובתי: אפילו להרוג את עצמנו.

שאלה: מדוע זה קורה, עד לאן כל זה יגיע ומה עלינו לעשות?

תשובתי: זה יגיע עד למצב שניתן יהיה לפוצץ בקלות תחנות גרעיניות, וזה אומר, עשרות פצצות גרעיניות. להרוס תחנות כוח הידרו-אלקטריות, לגרום למטוסים להתנגש באוויר וכדומה. כלומר ליצור תוהו ובוהו כלל עולמי "קטן".

הערה: בינתיים התוקפים מבקשים כסף, החל מ – 200 אלף מטרות, כל אחת בשוויי 300 דולר.

תשובתי: מה הם 300 דולר לבית חולים או שדה תעופה? רואים בבירור שזה לא עניין של כסף. זהו אירוע מעניין מאוד, שאמור לנער את האנושות ולתת לה להבין שיש להגביל את האינטרנט, אסור לתת לאנשים יכולות כאלה.

אין צורך בשום סוג של כלי נשק. לשם מה צריך טנקים, מטוסים, תותחים, רובים? אלה שייכים כבר לתקופת האבן! היום אפשר להקליד בשלווה ובנחת על לוח המקשים, ללחוץ "enter" והכול מתעופף באוויר. אני מנהל את העולם.

צריכה להיות בעניין זה הסכמה בינלאומית רצינית מאוד והיא לא קיימת! אנחנו רואים, שהעולם מנוהל על ידי האגו ואי אפשר לעשות איתו שום דבר. הסכמות בינלאומיות לא יובילו לשום דבר.

בכל מקרה, ברגע, שאני האגואיסט, מרגיש שאני יכול להתעלל בעצמי בחוסר אחריות, אני אעשה זאת. להשמיד? עוד יותר טוב! לכן הפתרון הוא לרפא את מקור הבעיות, את האגו שלנו.

שאלה: כלומר לא יהיו בריתות בין המדינות?

תשובתי: שום בריתות לא יכולות להתקיים וגם לא תוכלנה. בזמן שבו אני יכול להפר ברית ולעשות כל מה שבא לי, שום דבר לא יעצור אותי.

שאלה: אפילו אם בתי חולים יפסיקו לעבוד?

תשובתי: מה זה משנה לי? אני רוצה, שאתה תיעלם לגמרי. רצוי, שתשאיר אחריך הכול, כמו לאחר פצצת נויטרון שמשמידה כל מה שחי ואת השאר משאירה נקי ופעיל. אתה מהלך בערים ריקות ועושה מה שאתה רוצה.

לכן, אני סבור שצריך לעסוק רק בתיקון של הטבע האגואיסטי שלנו. כאשר תבין, כמו שאומרת חכמת הקבלה, שבתוכך יש חלק ממני, ובתוכי יש חלק ממך, וכך בכל בני האדם בעולם, בכל היצורים, אז נתחיל לדאוג לכולם באופן אגואיסטי כבר בדרגה אחרת ולא ייוותר לי לעשות דבר, מלבד לדאוג לכולם.

צריך להסתכל עמוק יותר לתוך מערכת הטבע ולראות איך כל בני האדם מקושרים ביניהם. אז, נראה שהטבע מחייב אותנו לדאוג זה לזה. רק באופן כזה נוכל לספק לעצמנו עתיד טוב יותר.

אחרת, הכול יימצא בידיהם של מחבלים בינלאומיים "הגונים", לא אלה שהורגים בני אדם, מפני שזה הרי רק משחקי מלחמה ואילו כאן יושבים בחורים רציניים וחכמים, שמראים לנו מה הם יכולים לעשות איתנו.

בעתיד יהיו לנו עוד הרבה התגלויות של האגו שלנו, שכביכול אומר לנו: "אתם צריכים לחשוב על העתיד שלכם, אם אתם רוצים, שהוא בכלל יתקיים". העניין שבכל יום שחולף, המחשבים חודרים לניהול של החיים שלנו, עד כדי כך שאין כבר מה לעשות. הרי לא מדובר סתם לעצור איזה צינור גז או לבטל קשר בינלאומי. אפשר להיכנס לרשת בינעירונית, לנתק את כל הטלפונים הנייחים והניידים ואין קשר. ומה הלאה? איננו יכולים אפילו לתאר זאת!

הערה: הרי אנחנו בעצמנו גידלנו את המפלצת הזאת, אדם צעיר בעניבה שנכנס לאינטרנט כדי להפיץ שם ווירוס. נתנו לו משחקי אינטרנט. הוא התאמן להרוג, להיות ראשון בתחרויות, הוא לא יכול להיות אחר. אם נותנים לאדם מחשב ואומרים: "אתה יכול להיכנס לשם ולבקש 300 דולר", אז הוא ייכנס.

תשובתי: 300 הדולר האלה לא מעניינים אותו, בזה כל הבעיה. בדרך כלל אלה אנשים שעובדים עבור רעיון. מעניין אותם לנהל. לא חשוב בכלל הקומוניזם, הקפיטליזם, הפשיסטים או הסוציאליסטים. חשובה להם האפשרות לשלוט, ועוד עם האינטליגנציה שלהם, באמצעות לחיצת אצבע על מקש.

המסקנה פשוטה מאוד. האנושות, "עומדת על הברכיים" במלוא מובן המילה ומתחננת: "מספיק! תעצרו!". אבל היא בעצמה "סחבה" את עצמה לקשר אינטרנטי וחינכה מפלצות אינטליגנטיות שיכולות לעשות כל מה שבא להן.

אלא אנשים שחושבים בצורה גלובלית, מעניין אותם ניצחון של הרעיונות שלהם, אפילו לא רצונות,  אלא תוכניות מחשב. הם חיים רק את זה ומעבר לזה הם לא יודעים ולא מבינים שום דבר.

שאלה: מה המסקנה שניתן להסיק מכאן, אם לא ניתן לעצור אותם?

תשובתי: שום מסקנה. האנושות לא יכולה להסיק שום מסקנות, אם היא תמשיך בצורה כזאת!

שאלה: בכל זאת היא צריכה להגיע להבנה שבהמשך יהיה גרוע יותר?

תשובתי: העניין הוא אפילו לא "בהמשך". העניין הוא שעל מלחמה גרעינית או משהו אחר אפשר לשלוט ועל מתקפות הסייבר אין שליטה. בסופו של דבר האדם מוצא את עצמו בפחד תמידי, שיכול להתגלות בכל רגע בחיים אירוע עצום ונורא.

שאלה: איך האנושות יכולה להרגיש זאת?

תשובתי: הבחורים האלה ילמדו את כל האנושות, כדי שכולם יידעו את מי הם חינכו וכיצד להמשיך לחיות.

שאלה: עם זאת, גורמי ביטחון אומרים: "אנחנו נמצא ונדכא את הטיפוסים האלה".

תשובתי: במקומם יבואו אחרים. סוג הטרור הבא יהיה דווקא כזה. והעניין הוא לא ב – 300 דולר, אין להם צורך בכסף. הם יפרצו לבנקים ויעבירו הכול לאן שצריך, לא תוכל לעקוב אחרי שום דבר!

הערה: כלומר, כך או אחרת, אנחנו צריכים לעסוק בשורש הבעיה, ואין לאן לברוח?

תשובתי: הטבע ילמד אותנו. אני מקווה שאנשים לא ניזוקו, זהו שיעור טוב עבור האנושות, והיא תתחיל להבין טוב יותר, מה עליה לעשות. ואפשר לעשות זאת רק דרך המערכת של ההנהגה העליונה.

לא תוכל להגיע לאנשים האלה, הם מיליונים, ומחר יהיו מיליארד כאלה שירצו ללמוד לעשות אותו דבר. אלה שביצעו את מתקפת הסייבר, נתנו דוגמה לאחרים.

שאלה: אז מה ניתן לעשות?

תשובתי: למצוא גישה להנהגה עליונה. רק משם אפשר להשפיע בדרך טובה על כל העולם ואז נוכל להיות בטוחים שהכול יירגע ויגיע לאיזון שלו.

בעולם שלנו לא יעזרו שום אירועים. אנשים ינסו לחתום על הסכמים שונים, לחפש אשמים. ומה יהיה בעתיד? בעולם שלנו הכול מכוון רק כדי להראות לאדם, שעליו להחליף את הפרדיגמה שלו.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 15.5.2017

 

 

 

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest