דף הבית / קבלה ומדע / מציאות מדומה / משחק המבטיח זכייה

משחק המבטיח זכייה

שאלה: כל החיים שלנו הם תיאטרון. האם יש איזו תוכנית או חוקיות עם כל מה שקורה איתנו? האם יש במאי למחזה הזה?

תשובתי: כשאנחנו חוקרים את הטבע, אנו רואים שהכול מתפקד בו לפי חוקים מדויקים של פיזיקה, כימיה, ביולוגיה, זואולוגיה. כפי הנראה, גם החיים האנושיים חייבים לעבוד לפי חוקים מסוימים. באנושות מתחברים כל החוקים הפרטיים של הטבע ומנהלים אותנו. אנחנו נמצאים בשדה כוח שמניע אותנו למצב שאנחנו מתחילים לשאול: מה המשחק הזה, לאן הוא מוביל אותנו, בשביל מה אנחנו חיים ולאיזו מטרה?

אנשים דתיים פותרים את הבעיה הזאת בצורה פשוטה מאוד: הם מאמינים שישנו כוח עליון שמנהל אותנו, ואנחנו לא צריכים להרהר ולחשוב על מה שיהיה איתנו. ואילו חכמת הקבלה אומרת, שהפתרון הוא בזה שנוציא את הכוח הזה מהסתרה, נפקח את העיניים ונראה את כל הבריאה: את העולם הזה ואת העולם העליון, העולם הרוחני. אז נתחיל לחיות בכל העולמות, ומהגובה שנשיג נראה כיצד הכול מנוהל ולמה צריך לנהוג דווקא כך ולא אחרת.

ובאמת, אנחנו מתקרבים לזה, מפני שהכוח העליון מכניס אותנו לעומק המשחק עד שנהיה לנו מובן: אם לא נגלה ונדע את התנאים של המשחק הזה, אם לא נהפוך למשתתפים ולשותפים המודעים של הכוח העליון, אז החיים שלנו יהיו תחת איום.

שאלה: מה זה אומר לנצח במשחק החיים הזה?

תשובתי: לנצח אפשר רק כשנגלה שזה באמת משחק, ונגלה לאן הוא מוביל, מהי התוכנית של הבמאי, של הכוח העליון וכיצד להפוך להיות המבצע הפעיל שלה. חכמת הקבלה מלמדת אותנו, כיצד לעשות זאת. כשאנחנו מגלים את המשחק הזה, אז אנחנו רואים שהוא הכי נעלה בעולם. הוא נערך לפי חוקים ברורים ומדויקים, שלא ניתן להפר אותם והוא מוביל אותנו למטרה נפלאה ונעלה. כל המשחק הזה נועד לבלבל אותנו ולעורר בנו צורך עז לגלות את סוד משחק החיים.

מטרת המשחק היא להפוך את האנושות כולה להיות דומה לבורא, להביא אותנו למצב של הטוב המוחלט, לחיים נצחיים ומושלמים. בסופו של דבר נקבל מילוי אינסופי, אבל בדרך אנחנו חייבים לגלות את ההפסד המלא שלנו, חוסר הידיעה, חוסר ההבנה, המשבר שאנחנו חווים היום. וכל זה כדי שנפתור את החידה של המשחק הזה.

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 31.5.2015 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest