דף הבית / המשבר ופתרונו / מלחמת עולם חדשה כבר בעיצומה

מלחמת עולם חדשה כבר בעיצומה

הערה: מנהל המכון EurAsEC פרסם מאמר ארוך, שבו מדובר על כך שמלחמת עולם כבר בעיצומה, אבל לא ברמה של מדינות כפי שהיה במאות הקודמות, אלא ברמה של מה שמכונה ה"שוק הגלובלי". במאמר מתואר בצורה מדויקת מאוד, שבמלחמה הזו יפלו פיזית מחבלים ושכירי חרב. צוינו שמות של מדינות שבשטחן תתנהלנה מלחמות אזרחים. מתוארות אפילו מטרות: שלטון עולמי וכדומה.

התייחסותי: המלחמה לא נעלמה, היא רק משנה את צורתה מצורות גלויות לצורות נסתרות יותר, ותרגילים שונים מבחינה טכנולוגית. עם סיומה של מלחמת העולם השנייה החלה התפתחות של שווקים, והמנהיגים שלהם עברו לקדמת הבמה. אילי-הון וטייקונים שנמצאים בפסגת הפירמידה, יצרו תאגידים רציניים, שנמצאים מעל לכל פוליטיקה. יש להם נקודת השקפה משלהם על העולם.

שאלה: האם הם מנהלים את העולם הגשמי?

תשובתי: הם לא מנהלים שום דבר. הם מכניסים את השינויים שלהם בהתאם לאיך שההנהגה העליונה משנה את העולם. ביסודו של כל דבר בעולם שלנו נמצא הכוח העליון, שמצד אחד מעביר דרכנו את השפעתו על העולם ומצד שני, בהימצאו בעולם, הוא מעביר דרכו את השפעתו עלינו! בסיכומו של דבר, בפעולתו משני הצדדים, דרכנו ודרך העולם, הוא מלמד אותנו כיצד עלינו להיראות, כדי להבין אותו דרך העולם המתגלה, דרך התגובה שלנו עליו, דרך ההשפעה שלנו על העולם ושל תגובתו עלינו. המטרה של הכוח העליון, היא להביא אותנו לכך שנהיה שווים, דומים, שווי ערך לו.

שאלה: כלומר, אין לנו שום חופש, מפני שהכוח העליון לוחץ עלינו משני הצדדים?

תשובתי: בוודאי! החופש הוא רק להכיר שאין חופש ובו למצוא את עצמנו. במילים אחרות, מאחר והכוח הזה מושלם ויחיד, אז בכך שאתה רוצה ללכת בעקבותיו ולהיות דומה לו, בזה שאתה לומד, חוזר ומגלה באופן מודע את כל ה"סטיות" שלך מההתנהגות שלו, אתה לומד את עצמך ובאופן כזה כל הזמן מתכּוונֵן בצורה נכונה אליו! אתה רואה כיצד אתה גדל ומבין, עם מי אתה עובד, כמו בריקוד הטנגו. תפקידה של האנושות הוא להיכנס ל"ריקוד טנגו" עם הבורא. ולזה דוחפות אותנו כל המלחמות, הייסורים והמכות של הטבע.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 05.4.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest