מחלה היא חוסר קשר

שאלה: האם האדם נפטר מזה שהאיברים שלו לא עובדים בהרמוניה זה עם זה? אני חשבתי שהסיבה היא שאיבר כלשהו נחלש ולא מסוגל לעשות את העבודה שלו. כלומר, שהסיבה היא בעבודה לא טובה של כל אחד, ולא סתם בקשר שלהם ביניהם?

תשובתי: אם נחקור את אותו האיבר שהפסיק לתפקד בצורה נורמאלית, נראה שחוסר התפקוד שלו נובע מזה שהחלקים הפנימיים של אותו איבר לא מתפקדים בקשר נכון ביניהם. רק הקשר הוא זה שיכול להתקלקל, ולא התא עצמו. ואפילו אם התא הוא מקולקל, זה אומר שהבעיה היא בקשר בתוך המערכת שלו.

כל חולשה וכל הקלקולים מוסברים רק בגלל חוסר קשר נכון בין החלקים של אחד שלם, החל מהחלקים הגדולים ביותר ועד למולקולות מיקרוסקופיות. כל החולי שבגוף נובע רק מחוסר הקשר הנכון. מופיעים כוחות חיצוניים ופנימיים שמפֵרים ושוברים את הקשר הנכון, בין איזה שהם מרכיבים של הגוף: מרכיבים גדולים או קטנים, לא חשוב אילו. נדמה לנו שהלב או הכליות הם חלשים וחולים, אבל אם נתעמק לתוך האיברים פנימה, נראה שזו תוצאה של חוסר קשר בין המרכיבים הפנימיים שלהם.

לכן צריכים להבין, שהקשר בינינו זה הדבר היחיד שצריך לתקן. באדם עצמו אין מה לתקן, אבל הוא צריך להתקין מסך אנטי אגואיסטי ואור חוזר על הרצון שלו, כדי להתקשר בצורה נכונה לחלקים האחרים. אנחנו לא מתקנים את הרצון עצמו, אלא רק את הכוונה מעל לרצון שמלווה אותו. והכוונה היא הקשר בינינו.

מתוך שיעור על עיתון "האומה", 9.6.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest