דף הבית / אקטואליה / מדיניות האליטות

מדיניות האליטות

דעה: פעולות ענישה נגד טאליבן, דע"ש ואחרים לא ישנו את העולם, זהו מאבק נגד הסימפטומים של מחלה, ולא נגד הסיבה שלה. אחרי הכל, הארגונים האלה, הם תוצאה של מדיניות האליטות במדינות העולם המפותח ביחס לשאר העולם. ארה"ב והאיחוד האירופי "פורקות" את הבעיות שלהן במדינות העולם השלישי, הן "שודדות" אותן וכך שומרות על השלום בתוכן.

הן חייבות את היציבות בחברות שלהן לניצול הכלכלי של המדינות האחרות. הן לא ישנו את המדיניות שלהן, מפני שלמרות הפיגועים, הרווח מניצול העולם עולה מעל ומעבר להפסדים מהמחבלים. לכן פעולות טרור סדירות, זהו שכר הוגן עבור הרווחה שלהן ושל החברה, והאליטות "נופשות"  באזור מאובטח במיוחד. השיטה היחידה לנצח את הטרור, היא להפסיק את הניצול של מדינות העולם השלישי.

תגובתי: המסקנה איננה נכונה, מאחר ולא מדובר על בעיות כלכליות ופתרונן, אלא על כיבוש דתי של אירופה והעולם. צריך להכיר את תוכנית ההתפתחות של האנושות (אותה מסבירה חכמת הקבלה) ובאיזה אופן אנחנו יכולים לממש אותה באופן אופטימלי (בשיטת אחישנה).

One comment

  1. מיכאל מחפוד

    אני מתחבר לבעל הדעה…הניצול של מדינות העולם השלישי הוא בבחינת עושק ופשע מתמשך שממעורר את השנאה בלב הנגזלים. הדת היא רק פלטפורמה ותירוץ נוח סביבו אנשים פועלים…"פטנט" המחבר את האנשים (במקרה הנדון) תחת מטריית האמונה לבצע פשעים. כשהעושק ייפסק והגזל יוחזר לנעשקים רק אז ניתן יהיה לקיים חברה בריאה ומאוזנת. שבת שלום !

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest