דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / לשם מה הבורא ברא חומר חלבוני?

לשם מה הבורא ברא חומר חלבוני?

שאלה: לשם מה הבורא ברא חומר חלבוני על פני האדמה ללא משמעות ומטרה?

תשובתי: הבורא ברא זאת כדי שאנחנו נכיר, נדע ונשיג את הבורא בזמן הימצאותנו בגוף חלבוני, ואם לא נגיע להשגה זו נצטרך לשוב לעולם הזה.

משמעות החיים היא השגת הבורא, השגת דרגתו, תוך כדי קיום בגוף גשמי.

שאלה: למה מקובלים שמפיצים את הרעיונות האלה במשך אלפי שנים, עדיין לא הצליחו להביא לאנושות את הידיעה, ש אפשר להשיג את משמעות החיים בעולם הגשמי, ושאין צורך למות לשם כך?

תשובתי: את המידע הזה גילה אדם לפני 5778 שנה, ומאז המקובלים יודעים על כך. ממשיכי דרכו של אדם הולכים בהתאמה לשיטתו, משתמשים בה ומשתדלים להעבירה לאחרים.

לעומתם, אחרים לא רוצים לשמוע עליה ומוצאים בעולם דברים נעימים רבים שאפשר ליהנות מהם בינתיים. כאשר הם מרגישים תענוג, הם כבר לא רוצים לחשוב על שום דבר אחר. בשביל מה להם להשיג את הבורא, הרי הם לא מרגישים שום צורך בכך.

הערה: אתה מדבר על חיים נצחיים, על תענוגים, על השגת הבורא. אבל לאדם קשה להאמין בזה. אין הוכחות לדבריך.

התייחסותי: אין הוכחות. תמצא בעצמך. תגלה בעצמך.

הערה: במקורות כתוב כיצד לעשות זאת, אבל צריך להאמין בזה.

התייחסותי: בספרים קבליים כתוב כיצד לגלות את משמעות החיים, אבל הם לא יעזרו לך בדבר, כל עוד לא תפתח את עצמך עד למידה בה תוכל להרגיש, להבין, לספוג לתוכך את משמעות החיים. אינך צריך לשלם במשהו בזמן קיומך על פני האדמה, כדי לקבל שכר בעולם הבא לאחר המוות של הגוף. התשלום שלך, אלו כל הרצונות והכוונות שהוכנו על ידך להרגשת משמעות החיים.

האדם לא ירצה סתם כך לשמוע את המידע הזה. על בני אדם תחילה לתקן את עצמם, וזה כבר מתרחש במשך אלפי שנים.

שאלה: מה לגבי מוזיקאי ומלחין גדול שמסב תענוג עצום למיליוני בני אדם? למה זו לא יכולה להיות מטרת החיים?

תשובתי: האם אנחנו קיימים כדי שהגופים החלבוניים שלנו יסבו תענוג זה לזה, ואחר כך ימותו ובזאת הכול יסתיים? על מטרת הקיום להיות בלתי ניתנת לביטול, למעלה מהחיים שלנו, השגה שאינה מסתיימת בעולמנו, מפני שאחרת אין טעם לחיות, הכול הופך לעפר.

דבקות בבורא זו יציאה לדרגת הקיום הבאה, שבה האדם מתחיל להרגיש את השלמות והנצחיות שלו וחי בהשגה אין סופית. זה לא הגוף הפיזיולוגי, לא החושים הנוכחיים, לא מנגנון  גשמי עצבי ושכלי. זוהי מערכת אחרת לגמרי, שעליך לפתח בתוכך, מערכת שנקראת "השפעה ואהבה", כלומר יציאה מתוכך לממד עליון.

מתוך שיעור בשפה הרוסית: 28.1.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest