דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ללמוד לנהל את עצמי

ללמוד לנהל את עצמי

הערה: הנדסה גנטית חולקת על התנ"ך וטוענת כי אדם וחוה לא נבראו על ידי א-לוהים. המדע מגיע למסקנה שאפילו בעת היווצרות העובר, בדיוק כמו בכל מקום אנו צופים במרכיב מנהל. על ידי לימוד וחקר של הגנום ובידיעה שישנם תאים שמנהלים ומבצעים, אפשר לא רק להבין, אלא גם לנהל את התהליך הזה.

תגובתי: אין בעיה לנהל תהליכים ביולוגיים, אבל אין זה אומר שאנחנו יוצרים אותם. אנחנו מתערבים בעבודתם ולזה אנחנו קוראים ניהול.

שאלה: אז מי יוצר אותם?

תשובתי: הניהול מתרחש בדרגה גבוהה יותר מהאדם. לשם כך, על האדם להתעלות מעל עצמו. איך? כאן מופיע המדע הבא, חכמת הקבלה. אם אתה רוצה להבין ולגלות את המדרגה הבאה, בבקשה אתה יכול. לשם כך, עליך להתחיל לעסוק באופן רציני בעצמך ובקשר עם המדרגה הבאה, המנהלת.

בראש ובראשונה, תאר לעצמך שאתה נמצא מתחת לאותה מדרגה שמנהלת, כל הזמן תחתיה. היא מנהלת אותך באופן קבוע, מחזיקה אותך. ואתה תשתדל להיכנס איתה לתהודה: אתה מנוהל על ידה, אתה מסכים ורוצה להיות מנוהל על ידה, אתה לא רוצה לפעול בעצמך, לא עם הרצונות שלך, לא עם המחשבות שלך, לא עם הלב ולא עם השכל, בשום צורה! אתה רוצה רק להרגיש את המדרגה הזאת ולבצע הכול עם רצון שלך לקראתה, כפי שהיא רוצה לנהל אותך, ואתה תוסיף בשמחה את עצמך לניהול שלה.

כך מושגת המדרגה הבאה. זה נקרא "ביטול עצמי", ביטול האגו שלך. אם נפעל בצורה כזאת, אז נתחיל להרגיש את המדרגה הבאה. נרגיש את הניהול שלה, את התכונות שלה, את הטבע שלה, המחשבה, הכוונה והתוכנית שלה. זה נקרא השגת הבורא, מפני שביחס אליי, המדרגה הבאה, זה הבורא שלי.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 29.5.2018

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest