דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / כוונה / לחיות וליהנות – חלק ג' – מחשבה מסוגלת להרוס ולבנות

לחיות וליהנות – חלק ג' – מחשבה מסוגלת להרוס ולבנות

שאלה: האם מחשבה היא גם חומר של הרצון?

תשובתי: מחשבה היא רצון עוצמתי מאוד, הכוח החזק ביותר בבריאה, חזק יותר מפצצת אטום. אנחנו פשוט לא יודעים להשתמש במחשבות שלנו, המחשבות שלנו כל כך קטנות ורדודות, שאין בהן שום כוח. אבל אם היינו יכולים לעלות לדרגה של מחשבה אמיתית, כלומר כוונה שמושגת על ידי חכמת הקבלה, אז אפשר יהיה לבנות על ידה עולמות. על כך נאמר: "הכול במחשבה יתבררו". אפשר להפוך על ידי מחשבה את כל הבריאה, לעשות מהעולם שלנו כל מה שנרצה. אנחנו יכולים להשפיע בעזרת מחשבה על גלקסיות אחרות וכוכבים רחוקים.

שאלה: איך זה אפשרי שכוח המחשבה יהיה עוצמתי יותר מפצצת אטום, אם על ידי פצצה אפשר להשמיד הכול?

תשובתי: מחשבה מסוגלת גם להרוס וגם להחיות, לבנות וליצור. אנחנו יכולים על ידי מחשבה לברוא כמו הבורא, רק על ידי המחשבה בלבד.

שאלה: אתה יכול לתת דוגמה של פעולות מסוג זה בעולמנו?

תשובתי: בינתיים אין דוגמאות מסוג זה בחיינו, כי כוח המחשבה שאני מדבר עליו זה כוח של השפעה, נתינה. לצורך זה צריך להגיע למצב שדרכנו תתחיל לעבור אנרגיה עליונה. אנחנו נהפוך לעדשה שממקדת את האנרגיה הזאת ויכולה להשפיע על המציאות כולה. תאר לעצמך שמופיעה אצלנו עדשה מרכזת, שדרכה עוברת כל האנרגיה של היקום. ואנחנו יכולים להשתמש בעדשה הזאת וקובעים לאן היא תהיה מכוונת.

שאלה: מהי האנרגיה הזאת? זו לא אנרגיית השמש?

תשובתי: לא, זו אנרגיית המחשבה, כלומר הכוונה שלי שתלויה במה שאני רוצה לעשות. אם אני רוצה לבצע מעשים טובים כמו להשפיע, לתת במתנה, ליצור בריאה חדשה וטובה, אז אני מקבל את הכוח הזה לרשותי. אפילו בעולם שלנו, אם אדם חושב על דבר טוב, הוא הופך להיות טוב יותר. אבל לא מדובר על זה, אלא על כוחות על טבעיים, שבהם אנחנו יכולים להשתמש. אפשר להפיק את הכוחות האלה מתוך הטבע, כדי שכל אחד מאיתנו יהפוך להיות בעל הכוח העצום הזה. אנחנו נהפוך ליצורים שאינם מוגבלים בשום מסגרות גשמיות: לא בזמן, לא בתנועה ולא במקום. יעלם הגבול בין העולם הזה והעולם העליון, אנחנו נעלה מעל לחיים ומוות, והכול הודות לשליטה על האנרגיה המיוחדת הזאת שנמצאת בעולם. אנחנו נהיה מסוגלים לנהל אותה, אם נהפוך להיות משפיעים, אוהבים ומחוברים יחד בצורה נכונה. עכשיו כל אחד מאיתנו חי בפירוד ולכן אין לנו כוח. אנחנו לא מסוגלים להתחבר זה עם זה, וכך לא נותנים לאנרגיה הזאת להיכנס לתוך המערכת שלנו. אם האנרגיה הזאת תיכנס בינינו ותתחיל לזרום ולגדול בה, היא תמשוך אותנו למערבולת של טוב. אנחנו נרגיש מהר מאוד, שאנחנו נמצאים במימד העליון.

מתוך תוכנית הרדיו בערוץ 103FM, מתאריך 29.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest