דף הבית / יתרונות של לימוד ווירטואלי

יתרונות של לימוד ווירטואלי

שאלה: אנחנו לומדים און-ליין באקדמיה לקבלה של מוסקבה. מה הנקודה החזקה של קבוצה ווירטואלית? על מה כדאי לעבוד, על מה לשים לב?

תשובתי: בכל חברה קיימות אפשרויות תכונות ואיכויות חיוביות ושליליות. הייחודיות של קבוצה ווירטואלית היא המרחקים העצומים שביניכם ולמעשה אתם לא משפיעים פיזית זה על זה. אתם משפיעים זה על זה רק על ידי התכונות הפנימיות שלכם שאותן אתם מרגישים  דרך ערוצי תקשורת. ולכן זה הרבה יותר קל.

מצד אחד, אני יכול להתחבר עם עשרה חברים בקבוצה ווירטואלית הרבה יותר מהר מאשר חיבור באופן פיזי, מפני שדרך מסך, דרך אמצעי תקשורת עובר רק מה שאנחנו רוצים להעביר זה לזה. לכן, זה הרבה יותר פשוט. מצד שני, זהו קהל בלתי מוגבל, מיליארדי בני אדם ברחבי העולם יכולים להתחבר.

הקשרים שלנו היום אוניברסאליים, בצורות ווירטואליות שונות ואנו להתקשר בינינו בזמן שונה של היום וכולי. באופן כללי, אם תבחרו בצורה נכונה את מערכת הקשר ביניכם, אז אתם יכולים להיות מאוד ניידים וגמישים כך שכל הזמן תשפרו את הקשר ביניכם, עד לגילוי ממש של הבורא בתוכו.

שאלה: איך עלינו לארגן את העבודה המעשית?

תשובתי: רק בקשר ביניכם. הכול מושג רק בקשר בין בני אדם, במקום שבו אנחנו מבטלים את האגו שלנו ויוצרים במקומו קשר טוב בינינו, שבו מתגלה הבורא. זוהי העבודה המעשית.

מתוך שיחת וועידה עם תלמידים מקורסים של אקדמיה בינלאומית לחכמת הקבלה, 21.5.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest