דף הבית / אקטואליה / טראמפ וכלי תקשורת

טראמפ וכלי תקשורת

שאלה: כפי שמדווח בכלי התקשורת, 37% מאמריקאים לא נותנים אמון בדונלד טראמפ. בעיתונות מודגש שהאמריקאים נותנים עוד פחות אמון בקונגרס ובכלי התקשורת, מאשר בדונלד טראמפ. האם לפי דעתך חוסר האמון הזה ילך ויגדל?

תשובתי: אני לא יודע. יכול להיות שטראמפ יכונן קשר מעניין מאוד בינו לבין העולם: יש לו Twitter וזה המוצא שלו. אין לו צורך באף אחד, אין לו צורך בכלי התקשורת. הוא "מצפצף" עליהם ומפרסם את עצמו. כלומר, הוא השמיד את כל כלי התקשורת: "אתם יכולים לומר מה שאתם רוצים. אבל אני אומר כך". וזה הכול.

הערה: לכן כלי התקשורת שונאים אותו.

תשובתי: בוודאי שהם שונאים אותו ואילו הוא "הורג" אותם. דבר לא השתנה ודבר לא ניזוק בכזה אופן ממנו כמו שניזוקו כלי התקשורת. הוא עשה בכך שירות עצום ועוצמתי לאנושות כולה.

הערה: ה- CNN,  זו הרי אימפריה, מדובר על מיליארדים של דולרים!

תשובתי: ואילו טראמפ אומר: "אני לא רוצה לדבר איתכם". כלומר, כל מה שהם אומרים, באופן טבעי, מופנה נגדו אבל אסור להאמין לזה. אף אדם לפניו, נשיא, או כל אישיות אחרת לא יכלו לומר כך על כלי התקשורת.

הערה: אני רוצה להסב את תשומת ליבך, שערוץ CNN כבר הושאר בצד. בעיתונות כבר כותבים: "ב – Twitter  שלו טראמפ אמר…".

תשובתי: כן. וזה נפלא. כלומר, כל המקורות הנוראיים הללו, של הרע באנושות, שמכונים כלי התקשורת, למעשה מהווים כלים המוניים ל"טמטום" העם, והם בהדרגה נוחלים תבוסה. הם התמזגו עם ממשלות, עם כל בעלי ההון וזה כבר החל להיקרא "השלטון החמישי". אני מקווה שזה לא יעלה "בהרבה דם", ולפני כן כלי התקשורת ילמדו לעיניי כולם, שעליהם להשתנות.

שאלה: כלומר הקשר של הממשלה עם העם יתקיים בצורה ישירה?

תשובתי: רק בצורה ישירה. אף אחד לא יאמין לא לעיתונות ולא לטלוויזיה, לשום דבר.

שאלה: איזה קשר הטבע דורש מאיתנו?

תשובתי: הטבע דורש קשר מוחלט בין כל בני האדם, עד לכזו מידה, שהכוח הפנימי של הטבע שנקרא "בורא", יתגלה בתוכם, כדי שהם יבינו את כל הפיזיולוגיה של שלטון הטבע, את מהותו הפנימית, את תוכניתו, מטרתו ויעבדו יחד עם הכוח העצום הזה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 12.07.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest