דף הבית / משבר עולמי / חיים חדשים 113 – מכירות, חלק ב'

חיים חדשים 113 – מכירות, חלק ב'

על פי התפיסה האינטגרלית, איך ייראה הקשר בין יועץ לקוחות ללקוח, מהו המדד להצלחה של אותה חברה או ארגון המעסיקים את אותם יועצים וכיצד לתגמל אותם? (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי וניצה מזוז)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "קריירה, עסקים וארגונים: מכירות", חלק ב'.

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

למכור יחס טוב וחמימות

ארגון אינטגרלי שרכש את אמון הציבור ישמש כמתאם כלפי ארגונים אחרים.

  • כיצד תבוא לידי מימוש הגנת הצרכן.
  • מה בעצם מוכר המוכר? מצב רוח וחיבור.
  • מיהו איש מכירות טוב? – מי שמתייחס למוצר כך – "אני רוצה שהלקוח ישמח ממנו, כל הזמן".

הרצון של הצרכן היום משתנה, מצרכנות חומרית לצרכנות רגשית.

  • הצרכן העכשווי מוכן לשלם על יחס.
  • משבחים את המוכרים המצטיינים, אלה שהעניקו ללקוחות מצב רוח, חום, שמחה.
  • יש להעניק הטבות לציבור הלקוחות, כמו למשל קייטנה לילדיהם, מתוך הקשר שנוצר בינינו.

הארגון צריך לקנות את אמון הציבור. צריכה להיות שקיפות מלאה.

  • יעדי צמיחה: מדידת ההשתפרות ביחס לציבור הלקוחות, הגברת האינטראקציה.
  • על כלל הארגון לתמוך באנשי המכירות, שיעניקו חום וקשר- כי הם מהווים את הפנים שלנו לציבור.

תוכניות קודמות בנושא "קריירה, עסקים וארגונים":
חיים חדשים 112 – מכירות, חלק א'
חיים חדשים 111 – מדיניות שיווק, חלק ב'
חיים חדשים 110 – מדיניות שיווק, חלק א'

לינק מקוצר למאמר: http://laitman.co.il/JtWYx

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest