דף הבית / משבר עולמי / חיים חדשים 112 – מכירות, חלק א'

חיים חדשים 112 – מכירות, חלק א'

בעולם העבודה החדש על פי הגישה האינטגרלית, אין אנשי מכירות אלא ישנם יועצים. במה נבדלת התייחסותם ללקוח לעומת האוריינטציה המכירתית? (הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי וניצה מזוז)

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "קריירה, עסקים וארגונים: מכירות", חלק א'.

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

סוד המכירות – לספק יחס חם ואוהב, ביטחון, ולא רק מוצר.

  • על ארגון אינטגרלי לקיים אירועים בפארקים ובמקומות בילוי לטובת חיבור הציבור.
  • הצורך לשופינג ייעלם בהדרגה, ויופיע צורך בחיבור.
  • מודל קצפ"ת: קרבה, צורך, פתרון, תועלת.
  • יצירת קרבה בתפיסה האינטגרלית היא לא בין המוכר לקונה. שניהם שואפים לקרבה וחום.

הפרסום האפקטיבי ביותר יהיה מיצוב חדש לארגון: חיבור, קשר, חום, כמו אצל אימא.

  • על כל 5 – 10 מוצרים שנמכור נעניק אחד לנזקקים – על קידום דאגה ושוויון.
  • איש המכירות יהפוך להיות יועץ שעובד עבור הלקוח.
  • להפגין את החום שיש לנו כלפי הלקוח. כיבוד בחנות, הענקת מתנה.

הלקוח הבא אליך, חולם לקבל יחס כמו מחבר קרוב שמייעץ לו, ולא ממוכר שדוחף לו.

  • עליך לספר לציבור הלקוחות כמה עולה לך, מהו הרווח, כמה אתה תורם לציבור חזרה.
  • תועלת ללקוח, תועלת לציבור, פרסום הקונים (כי קנייתם אצלנו תרמה לציבור).

תוכניות קודמות בנושא "קריירה, עסקים וארגונים":
חיים חדשים 111 – מדיניות שיווק, חלק ב'
חיים חדשים 110 – מדיניות שיווק, חלק א'
חיים חדשים 109 – בניית אסטרטגיה, חלק ב'

לינק מקוצר למאמר: http://laitman.co.il/5uh35

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest