דף הבית / משבר עולמי / חיים חדשים 111 – מדיניות שיווק, חלק ב'

חיים חדשים 111 – מדיניות שיווק, חלק ב'

מהי הגישה החדשה לשיווק מוצלח, כיצד לפתח מוצרים מתוך שיתוף רגשי של הצרכן וליהנות מכך שהצרכן נהנה? הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה מרתקת עם אורן לוי וניצה מזוז על תובנות חדשות בתחום השיווק.

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "קריירה, עסקים וארגונים: מדיניות שיווק", חלק ב'.

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

מדיניות שיווק – ספק כוח של התקשרות חיובית

על ארגון אינטגרלי לפתח מודעות אינטגרלית גם בציבור הלקוחות שלו ולקדם אותם.

  • על הלקוחות להרגיש שאנחנו נהנים כשהם נהנים. אנחנו נהנים יחד. כמו אימא וילד.
  • דוגמא: המשקפיים שקנית פגומים? השירות גרוע? ארגון אינטגרלי ישרת אותך בשמחה!
  • גם ברכישת מוצר אישי יש אינטרקציה חברתית בין הקונה לארגון. הנאה משותפת.

ציבור הלקוחות ימצא תענוג לא במוצרים עצמם אלא בחוויית ההתקשרות החיובית.

  • הנאה משותפת בין הלקוח לארגון מייצרת גל חיובי ברשת הכללית והופכת ל"ספק כוח".
  • אינטראקציות טובות בין ארגון ללקוח מושכות אנשים נוספים לקנות בו.
  • ניגוד האינטרסים המובנה בין הארגון ללקוח מעכיר את חיינו.

האינטגרליות תגרום למהפכה בשוק!

  • ארגון אינטגרלי צריך להסביר ללקוחות שהרווח החדש נמדד ע"פ הנאת הלקוח.
  • הארגון בעצם מקדם את הלקוחות שלו לתפיסה אינטגרלית.
  • בעולם של מחר התענוג עובר מדרגת החומר לדרגת הרוח. זו היא צרכנות העתיד.
  • עלייה לקומה השנייה, לעולם של מחר, היא עלייה למרכיב האנושי. הנאה משותפת.

תוכניות קודמות בנושא "קריירה, עסקים וארגונים":
חיים חדשים 110 – מדיניות שיווק, חלק א'
חיים חדשים 109 – בניית אסטרטגיה, חלק ב'
חיים חדשים 108 – בניית אסטרטגיה, חלק א'

לינק מקוצר למאמר: http://laitman.co.il/Q0y2q

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest