דף הבית / כלכלה / חיים חדשים 109 – בניית אסטרטגיה, חלק ב'

חיים חדשים 109 – בניית אסטרטגיה, חלק ב'

מהי הגישה האינטגרלית למתחרים ולתחרות בשוק העבודה, מהי המטרה של העסק וכיצד יש לתמחר את המוצר? הרב ד"ר מיכאל לייטמן בשיחה עם אורן לוי וניצה מזוז על הדרך לניהול עסק מצליח בעולם החדש.

תוכנית הטלוויזיה "חיים חדשים" בנושא "קריירה, עסקים וארגונים: בניית אסטרטגיה", חלק ב'.

לצפייה/האזנה: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

להורדת התוכנית: | MP3 אודיו | MP4 וידאו |

תקציר השיחה:

התחרות לא נעלמת, אלא הופכת לתחרות על סיפוק צרכי וטובת הצרכן.

  • "ואהבת לרעך כמוך" מגדיר את חוק ההתקשרות הנכונה בין חלקים התלויים במערכת אחת.
  • התחרות מועילה אם אנו מציבים לפנינו מטרה לספק את הצרכן ולא להרוס את המתחרה.
  • שמירה על גבולות רווח נורמלי והוזלת עלות המוצר לצרכן.
  • המתחרים דהיום לא יוכלו להזיק לך אם באמת תעבור לגישה האינטגרלית.

אם ארגונים נוספים יפעלו מתוך גישה אינטגרלית, נפרגן זה לזה לטובת הצרכן.

  • אם תחשוב באמת על טובת הצרכן ולא על הרווחים שלך, אף מתחרה לא יוכל להזיק לך.
  • תחרות בין ארגונים אינטגרליים טובה כי היא משבחת את השירות לצרכן.
  • המחשבה רק על הכסף הרסה את יכולת התחרות, כיצד להועיל לצרכן.

יישום הגישה האינטגרלית בארגון, תוליד הברקות בפיתוח מוצרים חדשים. מוח חדש.

  • כיצד נרגיש סיפוק עילאי: שאנחנו המשך של כוח הטבע, מעניקים חיים, נותנים, משלימים.
  • העובדים בארגון ירגישו מוגנים, והלקוחות יעדיפו את המוצרים שלך על פני האחרים.
  • הלקוחות יימשכו למוצרים של ארגון אינטגרלי. הם ירגישו שהם באים מאהבה.
  • הציבור יכריח את כל הארגונים לעבור לגישה אינטגרלית, כי פשוט יפסיק לקנות מהם.

הגישה האינטגרלית היא דרך התמודדות מושלמת עם אי היציבות בסביבה העסקית.

  • לא נדרש שום שינוי, רק מתחילים ללמוד את המודעות האינטגרלית. אחר כך נרגיש מה לשנות.
  • עוד על תחרות בין ארגונים אינטגרליים.
  • עד שלא מתפתחת בארגון מודעות חדשה, אסור לשנות כלום באופן מלאכותי.

תוכניות קודמות בנושא "קריירה, עסקים וארגונים":
חיים חדשים 108 – בניית אסטרטגיה, חלק א'
חיים חדשים 107 – עולם העבודה החדש, חלק ב'
חיים חדשים 106 – עולם העבודה החדש, חלק א'

לינק מקוצר למאמר: http://laitman.co.il/Cutmk

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest