דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / "המרכז הישראלי לנפגעי כתות" מתנצל בפני ארגון "בני ברוך"

"המרכז הישראלי לנפגעי כתות" מתנצל בפני ארגון "בני ברוך"

להלן מודעה שפורסמה בעיתון "ישראל היום" 27.09.2011, עמוד 21:

"ביום 10.02.2010 במסגרת ראיון של הגב' דנית קרן כמנכ"ל המרכז הישראלי לנפגעי כתות בע"מ, נאמרו על ידי גב' קרן אמירות המתייחסות לעמותת בני ברוך, לימוד הפצת חוכמת הקבלה בארץ ובעולם (להלן: "העמותה"), שמהן ניתן היה להבין כי הגב' קרן רואה בעמותה כת מסוכנת המושווית ליחידים שהורשעו בפלילים כדוגמת אליאור חן וגואל רצון.

דנית קרן והמרכז הישראלי לנפגעי כתות מבקשים בזאת להבהיר במפורש, כי אין ולא היה כל מקום או כוונה להשוות, חס וחלילה, בין העמותה ופעולותיה לבין הגורמים העבריינים האחרים שהוזכרו בכתבה.

עוד מבקשים דנית קרן והמרכז לנפגעי כתות להבהיר, כי לא התכוונו לייחס לעמותה מאפיינים כיתתיים פליליים כלשהם.

משנפלה שגגה בדברי גב' קרן, מבקשת היא, כמו גם המרכז לנפגעי כתות, להתנצל בזאת בפני עמותת בני ברוך, חבריה והרב פרופ' מיכאל לייטמן על אמירות נטולות יסוד אלה, שייתכן והובנו מהם הקשרים פליליים כאמור, בניגוד לכוונת הגב' קרן והמרכז הישראלי לנפגעי כתות, ועל כל נזק שנגרם לעמותה כתוצאה מהן".

(סוף המודעה)

הרקע: בראיון באחד מערוצי הטלוויזיה המרכזיים בישראל, כשנשאלה מנכ"ל המרכז הישראלי לנפגעי כתות אודות הארגון שלנו, "בני ברוך", היא אמרה משפטים שמהם ניתן היה להבין שגם "בני ברוך" נתפסת ככת ולא כארגון חינוכי, מפני שהארגון הוזכר לצידן של כתות פליליות.

כמובן, אנחנו מייד הגשנו תביעה ודרשנו מאותו ארגון להתכחש לחלוטין לאמירות הללו. הצגנו לבית המשפט את כל המסמכים הנדרשים אודות הפעילות שלנו בארץ ובעולם, כמו גם את כל הדו"חות הפיננסיים, ובית המשפט פסק שעליהם להתנצל בפני "עמותת בני ברוך – קבלה לעם".

3 comments

  1. כשמדברים עם אנשים,במסגרת הפצה,על קבלה בכלל ו"בני ברוך" בפרט,לעתים מקבלים כאלה תגובות – כל העמותות מטרתן טובת עצמן וכ"ו –
    תגובות כאלה נראות לי כל כך אבסורדיות כשמדובר בעמותה שלנו. הדבר שהכי הרשים אותי במפגש הראשון שלי עם בני ברוך היה טוהר ונקיון ודבקות במטרה.

  2. ..תגובה לכיתוב אודות התנצלות יושבת ראש העמותות לנפגעי כת..כנגד בני ברוך..

    …נו…גם זו דרך להפצה…………….

  3. דניאל גור אריה

    אני מסכים לכל מילה שנאמרה לעיל, קראתי המון על דברי ההשמצה נגד הרב ד"ר לייטמן מצד ארגונים חרדים המכנים את "בני ברוך" ככת דבר שאין לו שחר …מדובר באנשים טובים עם יושר אישי ואינטלקטואלי לעומת אותם גורמים חרדים שלקוחים (לצערנו) מתקופת ימי הביניים ..מלאים בדברי שטנה ושנאת ישראל (באתי משם ואני מכיר אותם היטב !!) ..נתפלל שהקב"ה יחזיר אותם למוטב .. דניאל גור אריה מורה למקרא וגאוגרפיה חבר בתנועת ערבות (סניף ירושלים)

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest