דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדרך הנכונה לא להתנתק מהאושר – היא בלהכניס את עצמו לצרות בזמן. לגלות את התכונות השליליות בעצמו, את הריחוק מהבורא, ולהתכוונן למצב המתוקן. מערכת ההתקרבות לבורא ניתנה בשני הקווים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא הביא אותי לקבוצה, כאילו הושיב אותי על גבי עגלה ישנה, כדי שאסע אליו. אבל אני קיבלתי את זה – ואני נוסע עם מה שקיבלתי. אם אני מבטל את עצמי לפני עגלה כזו, אני מגלה שהיא נושאת אותי למטרה! שהרי "כל הפוסל במומו פוסל".

תוצאת תמונה עבור טוויטר נאמר שצריך לחפש את החיבור, ולא את הרע, כמו זקן שהולך כפוף. רק אם נכוון את עצמנו בצורה נכונה לחיבור, נרגיש שנאה, דחייה כלפיו. אז נהיה מחויבים להכיר בחוסר האונים שלנו ובהכרחיות הפנייה לבורא -"תעזור!"

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לגלות את הרצון האגואיסטי המיואש מגילוי הבורא, כדי שכנגדו תתגלה גדלות הבורא. איננו צריכים להתחבא מהקשיים שלא נוגעים לגילוי הבורא, אלא לגילוי גדלותו. עלינו ללמוד להימנע מ"להשלים עם ההווה, להצדיק את עצמנו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר האושר טמון בישוב הקונפליקטים. אחרת אנחנו לא קולטים אותו. תן לאדם את הכול – והוא יישאר אומלל. האדם חייב לדלות ממקור כלשהו תכונות שהפוכות לאושר. אושר אינו יכול להתקיים ללא קונפליקטים, ואילו קונפליקטים אינם קיימים ללא ההשתוקקות לאושר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מחוץ לנו אין דבר מלבד לכוח קבוע, אלא שאיננו מרגישים בו. אנחנו נולדים עם תוכנה מסוימת, עם תוכנה בסיסית אגואיסטית גדולה שמבקשת לספק את עצמה. אנחנו נותנים צורה לעולם שסביבנו. אם נשכתב את התוכנה שלנו, נראה עולם אחר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשיגים את ספר הזוהר יזהירו כזוהר הרקיע, באמצעות חזרתם למוטב.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest