דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל מי שעובד נכון נמצא כל הזמן בשמחה: שהרי יש לו קשר נכון עם הבורא בכל המצבים. עלינו להימצא תחת הנהגת הבורא .בכך שהאדם מכיר בהיותו נמצא תחת הנהגת הבורא הוא כבר מסב הנאה לבורא ולכן שמח.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כל החיים שלנו, כולל אותנו עצמנו, שייכים לתחום פעולתו של כוח "רציונלי". לעומת זאת, המערכת העליונה, הבורא, נמצא בדרגה "אי רציונלית", כיוון שאין הוא פועל מתוך מצבו האישי, אלא מתוך המצב של הזולת. על כן, פעולה זו נקראת "אמונה מעל הדעת".

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה באמונה מעל הדעת (השפעה מעל הקבלה) – היא הדבר היחיד שאנחנו חייבים להשיג בחיים האלה, לבנות 125 מדרגות של ההתפתחות הרוחנית שלנו, של ההידמות לבורא. הבסיסי שלה הוא הרגשת גדלות הבורא מעל לגדלות עצמי: מי שולט פרעה או הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גדלות הבורא מזיזה הצידה את כל הבעיות, הצרות והמחסומים. כל ההנאות והבעיות מגיעות רק מגדלות הבורא. כל חיסרון נולד כתוצאה מחיסרון בגדלות הבורא והוא יתוקן רק על ידי העלאתה, עד אשר נמלא בבורא את כל המציאות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני רוצה שכל התוצאות מהעבודה שלי יהיו רק בבורא, ואילו אני לא אקבל מעבודתי דבר, מלבד לכוח לעבוד, כאילו הייתי רכב שזקוק לתדלוק וכל עבודתי היא למען הבורא. עד כדי כך שאפילו הבורא לא ידע על קיומי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדור שלנו משקם את מבנה הנשמה הכללית האחת של אדם הראשון, במצב גמר התיקון. זוהי העבודה החשובה מכל מה שנעשה על פני כדור הארץ. עלינו להשקיע מאמצים ואילו הבורא יגמור בעדנו. נבנה מקום לגילויו ונשמח אותו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מתקנים את הנשמה הכללית של האדם. אנחנו מתחילים מיצירת הבסיס. זוהי עבודה קשה: שהרי אנחנו רואים את החפירות של האגואיזם שלנו. ורק על ידי העליה מעליו אנחנו יכולים לראות את עבודתנו. אחרינו עוד ימשיכו לבנות. אולם להניח את הבסיס – זהו דבר החשוב ביותר!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כיצד להפסיק להנות?
– בשום פנים ואופן לא להפסיק להנות – זהו טבענו. צריך רק להחליף את מקור התענוג – במקום התענוג באגואיזם – להנות ממילוי הבורא. אולם תחלופת מושאי ההנאה מתרחשת תחת השפעת האור המקיף.

תוצאת תמונה עבור טוויטר עלינו לקבל בהדרגה פחות ופחות ברצון ליהנות. תאר לעצמך שלא תקבל כלום ולא תשיג כלום באגואיזם שלך.
עליך להגיע לאפס מחשבה על עצמך.
להדבק עם הנשמה בבורא.
להגדיל את הרצון להשפיע לו, ולקיים את רצון הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיימת דרגת העולם הזה – דרגת האגואיזם, התענוג והידע. מעליה קיימת דרגת ההשפעה, האמונה מעל הדעת, חשיבות הבורא מעל לחשיבות העצמי, בדומה לתינוק החשוב בעבור אימו יותר מאשר היא חשובה לעצמה. עלינו להתאמץ כדי לרכוש את כוח ההשפעה – זאת העבודה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מתחילים מעבודה אינדיבידואלית, אולם לאחר מכן, מבינים שלא ניתן להשיג לבד, ושאנחנו זקוקים לקבוצה. על ידי החיבור אני בונה את מדרגת ההשפעה הבאה, אני בודק: עד כמה אני מסוגל לחשוב עליהם – באותה מידה אני מסוגל לחשוב על הבורא. מאהבת הבריות לאהבת הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ברמה הגשמית (אגו, ידע) אני משתמש ברצון ליהנות לטובת עצמי (כך נדמה לי!). אם אני משתמש ברצון על מנת לשרת את הזולת או את הבורא – זוהי קומה רוחנית. אני בונה את העולם העליון, ולאחר מכן על הפער שבין העולמות אני מגלה תופעות רוחניות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המדע המודרני המורכב עוסק במחקר החלקיקים האלמנטרים ולא יכול לגלות כיצד מחיבורם נולדים החיים. המחקרים המדעיים נמצאים במבוי סתום. הגילויים יתרחשו מתוך השורשים הרוחניים. או אז תשתנה השפה המדעית והגישה המדעית.

תוצאת תמונה עבור טוויטר – אני לא יכול להרגיש, לדעת, להחליט בעצמי – הכול נקבע על ידי השפעת האור העליון (להשפיע) על רצונותיי (לקבל). אני – זוהי התוצאה של הרצון ושל האור לכן אני נקרא נברא. אני הוא מה שעשה האור ומה שהוא ממשיך לעשות בכל רגע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר מאחר שעולמנו בנוי על רצון ליהנות, אנו יכולים להשיגו רק מתוך המצב ההופכי לו – מתוך גילוי תופעות ברצון להשפיע. אז יתגלה בפנינו מה שבאמת מתרחש בעולם שלנו. אם כן, אפילו את העולם שלנו איננו יכולים להשיג ללא העליון!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לאחר שעשו אותי, אני יכול להתקדם בעצמי בעזרת הסביבה. אני זקוק לסביבה כי רק עליה אני יכול למשוך את "המאור המחזיר למוטב" – האור שמשפיע ומשנה אותי. רק בקבוצה ביכולתי לשנות את המצבים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר יש תופעות רבות בעולמנו, שאיננו יכולים לגלות. יש גבול שמעבר לו איננו יכולים לגלות יותר בעולמנו באמצעות האפשרויות שיש בידינו. גילוי אמיתי של עולמנו מתרחש מתוך השגת העולם העליון, מתוך הקרנת התופעות העליונות על העולם שלנו, כעל התוצאה שלהן.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest