דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו רוצים להימצא רק בהרגשת גדלות הבורא. אנחנו מחפשים כיצד להעלות את חשיבותו. האמצעי לרומם את חשיבות הבורא הוא ההתעוררות לכך:
בדרך טובה, אחישנה – באמצעות הקבוצה.
בדרך רעה, בעיתו – באמצעות פחדים, ובניתוק מהבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקבלה מסבירה:
כל סיבת השנאה כלפי היהודים בעולם נובעת רק מתוך כך שיש להם את האמצעי לעשות את העולם לשלם:
אם הם יתחילו להתחבר, הם יקרבו את הבורא לעולם שלנו והעולם ישתחרר מכל רע!
הקבלה היא שיטת החיבור!

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה הרוחנית היא להשיג השתוות הצורה עם הבורא.
לשם כך יש: להחליף את הכוונה האגואיסטית "למען עצמי", לכוונה "למען הזולת, למען הבורא". התיקון הוא בהשוואת התכונות לבורא. לעבור מפעולת הקבלה לפעולת קבלה עם הכוונה להשפיע. משתנה הכוונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר גדלות הבורא מתגלה ביחס לנבזות הנברא. אלה הם שני סוגי העבודה. אבל המקובלים ממליצים שלא להתעסק ברע, אלא לכוון את העבודה לגילוי גדלותו של הבורא, למרות שבדרך נאלץ לשקוע בחושך, הכדי לגלות מתוכו את יתרון האור.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העולם שלנו, מה שאנחנו מרגישים, מסתיר מאיתנו את הכוח העליון. צריך להתאמץ, כדי להתחיל להרגיש את הכוח העליון מבעד למתרחש. לכן הוא נקרא עולם, מלשון העלמה – הסתרה. קבלה היא שיטת הגילוי של הכוח העליון. הקבוצה – זהו הכיוונון לגילויו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר כדי לגלות את העולם העליון (את הבורא) צריך להעביר את החשיבות מהעולם שאנחנו מרגישים – לכוח העליון שמסתתר מאחורי כל מה שקיים ומתרחש בעולמנו. הדבר אפשרי רק בתמיכת הסביבה (הקבוצה, העשרייה). עלינו להפוך את גילוי הבורא לדבר העיקרי בחיינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני קיים בתוך ספירת העולם הזה. מחוצה לה, קיימת הספירה עליונה של הבורא. על ידי הסתרת הבורא, העולם לוחץ עליי ובכך מאלץ אותי להשתוקק לגלות את הבורא. צריך לקבוע ש: היסורים באים – מתוך הרגשת העולם הזה, ואילו התענוגים – מתוך הרגשת הבורא. למרות שלעת עתה, זה עדיין אגואיזם (לא לשמה).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest