דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הקנאה מאלצת להתייגע. הקנאה מועילה, אם היא מביאה למטרה. אני מעריך את הקנאה: זהו חבל, אשר החברים זרקו לי, לטובע. אני אוחז בו ולכן אני רוצה שהחברים יהיו גבוהים וחזקים יותר, שהרי אני תולה בהם את כל התקוות שלי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני טובע בזרם האגו.
החברים זרקו לי חבל.
אני מתפלל עליהם, לא על עצמי!

תוצאת תמונה עבור טוויטר החברים מעצבנים אותי.
אני חייב לאהוב אותם כך, שבמקומם ארגיש את הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האמת נגעה בי:
אני הבנתי: אם גדלות הבורא שבי תהיה גבוהה מהכול, היא תצילני!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכל אחד יש נקודת קשר עם הבורא
המקובלים חייבים להפעיל אותה.
כך יתקן העולם.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני מבטל את האגואיזם כדי להיות כמו הבורא.
אבל האם אין זה אגואיזם גדול עוד יותר?
אני בספק…

תוצאת תמונה עבור טוויטר על אף שהמטרה לא נראית
רחוקה כחלום אך כמה משמח שקיימת היא!
השמחה האירה את החושך.
זוהי הנקודה שבלב.
כניצוץ, היא נגעה בבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בתיה שבשמים
בת פרעה ובת ה'
עוטפת את כולם בשמיכה של אור
(על פי זוהר, לך לך)

תוצאת תמונה עבור טוויטר קרוב השם לנשברי לב,
לאלה שהתייאשו מלהנות לו – הוא מתגלה.
הרי לב השבור מהניסיון להגיע לבורא – הוא השלם ביותר!
(על פי רב"ש. עבדו את ה' בשמחה)

תוצאת תמונה עבור טוויטר היום השקר ניכר בעין בלתי מזוינת. כשמביטים בהמון "המלכים הערומים", העולם מכיר ברע. השקר נסדק והתפרים נפרמים, ואילו האמת יוצאת לאור. האמת אינה מסבירת פנים – אבל בלעדיה, כמו בלעדי אבחנה רפואית נכונה, אי אפשר להירפא. שקר שהתגלה – קרוב לאמת. זוהי האמת.

תוצאת תמונה עבור טוויטר פסח הוא תהליך של גדילה רוחנית, שאינו קשור להיסטוריה. מהותו בהכרת גדלות הבורא, שיוצר את האדם מתוך האגואיזם. את מדרגות גילוי גדלותו של הבורא מפסלים מחמר האגואיזם. אדם בעברית מקורו בצמד המילים "אדמה לעליון".

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגילוי הראשון של גדלות הבורא מתרחש בפסח (פה-סח, מלשון לפסוח, לעבור). מתגלה הרגשה של שליטת הבורא בכל והכרה בכך ש"אין עוד מלבדו". מידת הגדלות הבורא טומנת בחובה כוח רב יותר להתפתחות מכוונת. הפסח מוציא אותנו ממצב מבולבל.

תוצאת תמונה עבור טוויטר חשיבות הבורא תלויה בסביבה. אם הסביבה אינה מחשיבה את הבורא, הבורא מאבד מערכו בעיני. לכן עלינו לשמור כל הזמן על חשיבות הבורא בינינו. חשיבות הקבוצה, העשרייה, הלימוד, המורה – הכול, בסופו של דבר, מסתכם בחשיבות הבורא בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העגלה סחבה אותי בדרך חתחתים…
לפתע הפרד קם על רגליו ופרס את כנפיו, כאילו היה מלאך.
הכרתי את גדלות הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בגלות אנחנו מרגישים את עצמנו מחוץ לגדלות הבורא. הדבר קורה במכוון, על מנת שנרגיש את הגלות. לכן, הגלות מסתיימת בתחושה של חוסר אונים וייאוש מוחלט. רק טיפת האחדות שהושגה בחושך מצרים שומרת על האדם – זהו קץ הגלות.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הנפילה לייאוש עמוקה עוד יותר –
אולם, מתעוררת טיפת האחדות.
ניצוץ של אור בתוך חושך מצרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הדור שיחליף אותנו הם אנשים רציניים. אי אפשר לקנות אותם בשום דבר. הפרסומות חסרות תועלת. הם מבינים את בעיות העולם המודרני. הם מביטים על העולם המפורד "ממרחק", "מלמעלה", מתוך מהותם האינטגרלית הפנימית. ולכן היחס שלהם לעולם ריאליסטי יותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה הרוחנית מתחילה מהלאוין, מאיסורים, כדי לצאת מהאגואיזם. לעלות מהאגואיזם ולאחר מכן ליפול שוב, עמוק יותר, כדי להעלות לאחר מכן גבוה יותר. עליה פירושה חיבור עם הקבוצה, ירידה פירושה דחיה. כך אנו עוברים דרך "מ"ט שערי טומאה (האגואיזם)" בהתעלות מעליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אי אפשר לעלות ל-50 השערים, שהרי זוהי היציאה המוחלטת מהאגואיזם. לכן האדם זועק והאור העליון, הבורא בכבודו ובעצמו, מציל אותו. לאחר מכן אין עבודה מול האגואיזם – כבר לא עובדים על ביטולו על ידי הלאוין, אלא להיפך, משתמשים ברצונות והופכים אותם מאגואיסטיים לאלטרואיסטיים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אגואיזם זהו רצון לבלוע.
התחרות מביאה למלחמות.
אני יודע כיצד לספק לכל אחד את הכול, שלא על חשבון אחרים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אגו הינו מפלצת, לאחר שבלע את כל היגיעות שלי, הוא יקיא אותן באחת, כשהוא הופך אותן מקבלה להשפעה, לשמחתי! האגואיזם הינו תולדה של הבורא.
לא הוא מזיק, אלא השימוש בו.
לכן הוא נקרא "עזר כנגדו".

תוצאת תמונה עבור טוויטר מט' שערי טומאה נועלים אותנו בקבוצה, ואילו השער הנ' הופך את הרע לאהבה. את כל השערים פותחת חשיבות הבורא. זוהי מתנה גדולה להיוולד עם נקודה שבלב – זוהי הזדמנות שנותן לי הבורא!
כיצד לא להחמיץ אותה?
אני מודאג…

תוצאת תמונה עבור טוויטר אפילו אם נולדת עם הנקודה שבלב, אתה אחד מהאלף, הנכנסים אל החדר. האם תסיים אותו – , תלוי ברצון הבורא. הדחף להשמיד את האגואיזם – זהו אותו האגואיזם! נכון הוא: לפנות לבורא.
אם תפעל בעצמך, רק תכפיל אותו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לקלף מעצמך את קליפת הכוונות – המחסומים להתחבר עם הקבוצה – זהו התנאי לפריצה לבורא. זהו פסח!
חשיבות הבורא מביאה תענוג מההיפטרות מהאגו – פרעה. על אף שרעיון הבריחה עדיין אינו מובן לי…

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest