דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר מרדכי לא רצה לקבל דבר, מכיוון שלא היה לו שום רצון. על כן, המלך היה מוכרח לגדל את המן – את הרצונות לקבל למען עצמי, כדי שהוא ימשוך את האור למטה. אבל כאשר מתגלה הרצון, מרדכי מקבל את האור על מנת להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אם המלך היה שואל את מרדכי כיצד לתגמלו לאחר מעשהו הנאמן של מרדכי, אזי מרדכי היה מסרב, מתוקף היותו צדיק. לכן המלך שאל את המן, מה לתת לאדם אשר נאמן למלך. ואת אשר ייחל לו המן, נתן המלך למרדכי "בקבלה על מנת להשפיע".

תוצאת תמונה עבור טוויטר הגורל יורד מלמעלה, לא ניתן לשנותו. לכן, בתחילת התיקון, כשכוונתנו היא למען עצמנו – אנחנו רשעים. אולם כאשר אנחנו מקבלים את התורה, את האור המחזיר למוטב, מגיעים לכוונה למען הבורא ומשיגים את האור העליון – אנחנו כבר צדיקים. על כן, "הרשע יכין, וצדיק ילבש".

תוצאת תמונה עבור טוויטר אור פורים יאיר שוב רק בגמר התיקון. זהו האור של מטרת הבריאה, אור החכמה, שמאיר ברצון לקבל, לאחר שהוא מתלבש באור התיקון, אור החסדים. הנס הוא בכך שמשכו את אור החסדים ובו התגלה אור החכמה. על כן, בגמר התיקון כל החגים יתבטלו מלבד לפורים.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ההבדל שבין האגרות של המלך: באגרות הראשונות לא נאמר על מי מדובר, כדי שהמן יחשוב שהן כנגד היהודים. באגרות השניות, מוזכרים היהודים. מכיוון שלצדיק אין רצון לקבל אור, הוא רוצה רק להשפיע, הוא לא יכול למשוך אור. על כן, מחזקים את המן, ולאחר מכן משתמשים ברצונו על מנת להשפיע.

תוצאת תמונה עבור טוויטר איני רוצה להשתוקק לבורא כסיבת כל המתרחש, מתוך כוונה להסתתר בתוכו מצרה כלשהי, אלא כדי להודות לו שעל ידי הצרה הזאת הוא מקרב אותי אליו. אני משתוקק אליו שלא על מנת להסתתר מהפחד, אלא כדי להביע את אהבתי כלפיו, מתוך רצוני וכוחותיי האישיים להיות עמו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר קיימות שלוש מדרגות בדרך הרוחנית:
1. לא מבדיל בין לקבל ללהשפיע, וכאשר מקבל חושב שהוא צדיק.
2. כבר מבין שהקבלה היא רע, ואילו ההשפעה היא טוב.
3. לאחר תיקון מלא של כל הרע לטוב, ללקבל על מנת להשפיע – מתבטלות כל ההגבלות.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest