דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבורא זה אתה המתוקן! כיוון שנוצרנו הפוכים לבורא, לתכונת הנתינה והאהבה ללא תנאי, אנחנו חוקרים את עצמנו על מנת לתקן את תכונותינו לתכונות ההפוכות להן, ולהידמות לבורא!

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפורום הכלכלי העולמי ה-48 בדאבוס יגיעו 70 ראשי מדינות ו-3000 משתתפים. נושא הפורום: ״יצירת עתיד משותף בעולם מפולג״. הפורום לא יעמוד באתגר שהציב לעצמו, כי צריך לחבר את העולם והם לא מסוגלים לעשות את זה! לשם כך חייבים את חכמת הקבלה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כשהאדם מתחיל ללמוד את הקבלה הוא לא מרגיש שיש בו משהו שמפריע להתפתחותו הרוחנית. הוא חושב שחסרים לו ידע, הרגשה, התפתחות. רק בהמשך מתגלה לו שהוא מחולק לשני חלקים: למינוס ולפלוס, לאגואיזם ולנקודה שבלב.

תוצאת תמונה עבור טוויטר המשבר מתגלה: על פי אוקספם 82% מהעושר העולמי נמצא ברשות 1% מהאוכלוסייה וקצב התרחבות הפער הזה גדול פי 6 מקצב העלייה בשכר. עם כל השפע, האגואיזם לא מאפשר לחלק את ההכרחי לקיום, ולראיה: האוכל ממשיך להיות מושמד. על פי הקבלה, רק תיקון האגואיזם יאפשר לרפא את כדור הארץ.

תוצאת תמונה עבור טוויטר סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, לא רק הכיר בהיסטוריה, אלא גם בעבר ובעתיד של עם ישראל, כעם שצריך לגלות לעולם את הבורא. זהו צעד ענק לעבר גילוי מחשבת הבריאה – להביא את כל אומות העולם לאיחוד, שבו ״כולם ידעו אותי למקטנם ועד גדולם״.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס. העולם מדרדר למטה. בכל מקום יורדים רמת החיים, ההשכלה, הביטחון… ואילו העשירים והשליטים התאספו ידי בכדי לדווח עד כמה הם התעשרו. האגואיזם אינו מסוגל לחלוקה של השפע, הוא שולט בנו ללא רחם ולכן יש לתקנו!

תוצאת תמונה עבור טוויטר בכדי להבין את הקבלה צריך ללמוד תחילה את מושגי היסוד שלה. לקלוט אותם בהרגשה. אנחנו הרי מבינים את הכול מתוך הרגשה, שכן איבר הקליטה שלנו הוא הרצון, ורק לאחר מכן השכל מכיר את מה שנחווה. הקבלה ניתנת להבנה רק ב״אמונה מעל הדעת״ – בתכונת הנתינה מעל לתכונת הקבלה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הופעת תכונת ההשפעה, האמונה מתרחשת בקבוצה, במאמצים להתחבר, בעת לימוד המקורות הקבליים – כך אנו מעוררים עלינו את תכונת הבורא להשפיע, את האור המקיף, את האמונה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר לפני 5780 שנה האדם גילה לעצמו לראשונה את העולם העליון, על ידי הידמות לבורא. לכן הוא גם נקרא אדם, מלשון ״אדמה לעליון״. אנשים שלא משיגים את העולם העליון נמצאים ברמה החי. התורה מדברת על מדרגות רוחניות, ולא על עולמנו הפיזי.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הבעיה: אנחנו לא מרגישים נחיצות בתיקון. אנחנו מבינים בשכל, אבל האגואיזם מדומם אותו ואנחנו לא פועלים. נחיצות לתיקון מתגלה מתוך סבל או מתוך איום על העתיד. הבחירה בין הליכה בדרך התפתחות טובה או רעה, תלויה בבחירה איך להתפתח – באמצעות סבל (משבר) או באמצעות פיתוח המודעות (הפתרון למשבר).

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest