דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר ברגע שמושג קשר בעשירייה, ברגע שמושגת התאמה מינימאלית לאור העליון, הוא מתגלה באותו הקשר. בקשר הזה מתגלה הבורא. ולא אחרת! וגם הסתר הבורא מורגש בעשירייה, כהיעדר קשר, כהכנה לגילוי חדש.

תוצאת תמונה עבור טוויטר במידת ההתקדמות לגילוי העולם העליון והבורא, מתעוררות עוד ועוד בעיות – כדי שמתוך תכונות האגו, נבין את תכונות האהבה וההשפעה. זו חכמה שלמה – חכמת הקבלה – שמאפשרת לנו ללמוד על העליות הרוחניות מתוך הירידות, "ויהי ערב, ויהי בוקר", הבנה והשגה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אני אוהב את האגואיזם שלי! זה נכון. אבל נצטרך להיפרד… להיפרד מהמקום שבו אני משתמש באגו: למען עצמי, כי לא אצליח להשתמש בו לתועלתי האישית. צריך ללמוד להשתמש בו לתועלת הכלל. ואז גם לכם יהיה טוב וגם לאגואיזם יהיה נוח מאוד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר האדם רואה את העולם דרך תכונותיו. תכונותיו משתנות, והעולם משתנה. האדם רואה את השתקפות תכונותיו, את השתקפותו בכל מה שסביבו. אפשר להיפתר מזה באמצעות רכישת התכונה להשפיע. "אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו" – אחרת אתה רואה את עצמך בלבד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר ביום שישי היתה לי פגישה חמה עם תלמידים חדשים במכללת ״קבלה לעם״, שהגיעו מערים רבות בישראל. גיליתי רמה חדשה לחלוטין של הכנה מבחינה איכותית. אהבתי את השאלות הרציניות שלהם, שהיו ברמה גבוהה מאוד. בהצלחה לכם יקרים! נהיה ביחד!

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest