דף הבית / חכמת הקבלה / המחשבות שלי ב – Twitter

המחשבות שלי ב – Twitter

תוצאת תמונה עבור טוויטר על מנת להבין את סיבת המכות, צריך לראות את ההכרחיות שבהן למען יצירתו של חיבור גדול יותר.

תוצאת תמונה עבור טוויטר אנחנו מתקרבים למרכז החיבור הזה ואף על פי כן איננו מסוגלים להתיך את הלבבות ולהתחבר. ההתנגדות הפנימית של לב האבן מפריעה לנו. כאן יכולה לעזור רק תפילה לבורא. הוא יודע איך להתיך את הלבבות ולהפוך אותם ללב חדש אחד.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הפגישה ההיסטורית בין טראמפ לקים ג'ונג-און בהחלט יכולה להפוך את נשיא ארה"ב למועמד לפרס נובל לשלום. שהרי הפיוס עם צפון קוריאה על רקע חיסולו של מתווה הניסוים הגרעיניים שלה יכול להפוך להישגו האדיר של טראמפ.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "עשה את רצונך כרצון הבורא" – ככול שנקדים ונקיים את הכלל הזה, כך יידרשו פחות זמן וכוח לשם יישומו. על ידי כך שנכווין את כולם אל הבורא, אל תכונת ההשפעה, נתאחד בינינו (נשיג את הנשמה) ונתאחד עם הבורא (עם האור).

תוצאת תמונה עבור טוויטר האיחוד השלם ואיחודה של כל הבריאה ייתכנו באמצעות החיבור בין בני האדם בעולם הזה. "סוף מעשה, במחשבה תחילה" – אם נפעל מלכתחילה עם כוונה זו, אזי כל מאמצינו יזכו להצלחה!

תוצאת תמונה עבור טוויטר ככול שנתקרב יותר לאחדות, כך נגלה את לבבות האבן שלנו, שלא מסוגלים להתחבר ללב אחד, בגלל השריון האגואיסטי שבו עטוף כל לב. כשנבין שאיננו מסוגלים להתחבר, נכיר בכך שרק הבורא מסוגל לבצע את התיקון – ונפנה בבקשה אליו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר היצר הרע הוא "מלאך", זהו האגו שעובד כביכול כנגד הבורא, אבל למעשה פועל בשיתוף עמו. הבורא שולט בכל, ולאגו אין חופש בחירה – הוא עבדו הנאמן של הבורא, שפועל כנגד החיבור, על מנת לחייב אותנו לבקש מהבורא להגן עלינו מפני פרעה.

תוצאת תמונה עבור טוויטר הכוח שדוחה אותנו מהחיבור הם השומרים שדוחפים אותנו מהר ה'. אם הגענו לחוסר כוחות, אך הרצון שלנו גדל, מופיע בנו ייאוש: "ויזעקו… מן העבודה אל הבורא". בואו נחייב את הבורא לעשות את עבודתו (עבודת ה') על פי החיבור בינינו.

תוצאת תמונה עבור טוויטר העבודה שלנו כנגד הכוחות השליליים, שרוצים לגלות לנו את הבורא, נעשית על מנת שבתוך אותם הניגודים נגלה את הכוח החיובי של הבורא – כוח החיבור, ההשפעה והאהבה. כך אנחנו בונים את ההוי"ה שלנו, שמשלימה את ההוי"ה המתפשטת מלמעלה ומגלים את שמות הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר "יתרון האור מתוך החושך", והתועלת שבחושך מתגלה על ידי האור. שניהם נלחמים על האדם, שניהם אוחזים בטלית, עד אשר האדם ייעשה שלום ביניהם בקו האמצעי. שני הכוחות האלה גדלים בהתאמה. ככול שיש יותר + כך יש יותר -, ואילו ה- R הוא גילוי הבורא.

תוצאת תמונה עבור טוויטר בטבע לא קיים כוח מושך ללא כוח דוחה. לרוב הכוח השני נסתר, אבל הוא תמיד קיים. לכן על מנת לגלות את כוח הטוב, הכרחי לגלות את הרע – ולהיפך. ולכן "על כל פשעים תכסה אהבה" – רק ששני הכוחות האלה חייבים להתקיים ביחד לנצח!

תוצאת תמונה עבור טוויטר כאשר אנחנו משתוקקים לבורא ולא לנוחות, נעלם ההבדל ביחס שלנו לכוחות הטוב והרע. שניהם נתפסים על ידינו כנובעים מהבורא, ואנחנו מפרידים ביניהם רק לשם גילוי הבורא, כדי להתעלות מעליהם וכך לגלות אותו עוד יותר.

קראו עוד בטוויטר שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest