דף הבית / אהבה / זוגיות / הכול עובר, רק המטרה נשארת נצחית

הכול עובר, רק המטרה נשארת נצחית

הכול עובר, רק המטרה נשארת נצחיתשאלתו של תלמיד: הכרתי מישהי במשך שבועיים, שבסופו של דבר זה נגמר בזה ש"אני לא בשבילה", אבל מאז עבר חודש כשהיא בראשי כל היום ואני מתנתק לפנטזיות מגוחכות ומאוסות ששורפות לי ת'יום. למה הבורא ממשיך ושולח לי את זה? ומה אפשר ללמוד מזה?

תשובה: לכוון את עצמך בדיוק כך לאהבת הבורא, לתכונת הנתינה, תוך כדי ההתעלות שלך מעל הרגשות הגופניים, שהם כפי הגדרתך "פנטזיות מגוחכות"… עדיף שתקרא יותר ספרים, והכול יעבור, חוץ מהמטרה הנצחית.

שאלה: איך להתייחס להרגשת המשיכה לנשים? לא עבר חודש מזה שקראתי את הספר שלך, כשהופיעה אצלי ההרגשה הזאת כלפי שתיים בבת אחת! מנקודת מבט רגילה (לא קבלית) אני באמת אוהב את שתיהן: כלפי הראשונה ההרגשה הזאת הייתה קיימת, ואז הופיעה השנייה. למרות שתמיד הגדרתי את עצמי כאיש של אישה אחת. אם אני מבין נכון, זו ההתקדמות קדימה מנקודת מבט של חוכמת הקבלה, ובכל זאת אני סובל מזה. האם אתה יכול להסביר את המצב הזה?

תשובה: לדעתי, המצב היומיומי הזה יכול לקרות גם למי שלא קרא לפני חודש את ספרו הראשון בקבלה… התקדמות בקבלה נקראת השאיפה הגדולה להשגת מטרת החיים, ולא שאיפה הולכת וגדלה למלא את הרצון הגופני שלך…

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest