דף הבית / חכמת הקבלה / גלגול נשמות / הזדמנות לעשות את העולם מאושר יותר ׁ

הזדמנות לעשות את העולם מאושר יותר ׁ

שאלה: האם אדם שהגורל היכה בו ולא מבין את הסיבות לכך, יכול לעשות שוב בחירה לא נכונה, או שהכוח המתקן מכוון אותו לבחירה נכונה לצורך התפתחותו? כמה מכות יכול האדם לשאת?

תשובתי: יש אנשים שמגיעים לפתרון שאלת החיים, בדיוק כפי שהביאו אותך לחכמת הקבלה, ויש כאלה שלא מגיעים, למרות שיכול להיות שהם סבלו הרבה יותר ממך. זה תלוי בשורש הנשמה של האדם. אי אפשר להשוות בין אנשים, יש כאלה שסובלים, יש שלא ויש שאפילו נהנים. אנחנו לא יודעים מה הסיבה למתרחש בעולם ואתה לא יכול מתוך חוסר ידיעה, להשוות את כולם לפי אותה אמת מידה ולומר שהעולם צודק או לא.

אתה יכול לדבר רק בשם עצמך. ניתנה לך הזדמנות לעשות אותך ואת העולם מאושרים יותר, ויחד עם הקיום בעולם הזה, אתה מקבל כאות הוקרה ושכר, השגה של העולם העליון, של האין סוף. זה מתאפשר לך מפני שכזה הוא שורש נשמתך, ובהמשך תגלה למה הוא כזה, ולמה מתוך שמונה מיליארד בני אדם זה ניתן דווקא לך ולא לאחרים. אין כאן פריביליגיה מיוחדת, פשוט הגיע זמנה של נשמתך להיוולד ולבצע את משימתה, לכן הגעת לכאן.

אתה לא יכול להשוות את עצמך לאחרים, אתה לא יכול לדעת מה קורה עם הנשמות האחרות, לאילו דרגות הן שייכות, היכן הן נמצאות במערכת הכללית של ההנהגה ואין טעם לחשוב על כך. מתוך המימוש שלך, תגלה את הכול.

מתוך השיעור בשפה הרוסית, 8.11.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest