הבית החדש שלנו

Laitman_2011-01-19_2385.jpg

חברים יקרים!

אני פונה אליכם בשמי ובשם הנהלת ארגון "בני-ברוך". זוהי פניה לתלמידיי, חבריי ולכל מי שיראה לנכון לעזור לנו. אני פונה לכל מי שמבין את הצורך בהפצת חכמת הקבלה והערבות ההדדית בעולם, לעזור לנו לרכוש את הבית של כולנו. איננו מתביישים בפניה הזו אליכם, הרי כאן באמת מדובר בבית לכולנו.

אנו קיימים כבר 20 שנה, ובזמן זה התקדמנו רבות: פיתחנו את אתרי האינטרנט שלנו, שנחשבים כיום לגדולים מסוגם בעולם, אנו עורכים שיעורים יומיים לאורך כל היום והם מתורגמים לעשרות שפות, פתחנו ערוץ טלוויזיה המשדר 24 שעות ביממה, הקמנו מכללת לימודים בה עוברים ולומדים אלפי תלמידים, אנו כותבים ומפיצים עיתונים, ספרים, חוברות, יוצרים סרטים ומארגנים כנסים בארץ ובכל העולם. אנו שואפים להפיץ בכל רגע, ללא כל מטרת רווח, את החכמה העליונה על איחוד העולם.

אך הגיע הרגע בו אנו נאלצים לעזוב את הבניין הזה. מזה זמן רב שהבניין אינו עונה הן לצרכים שלנו והן לסטנדרטים הבטיחותיים של הרשויות. תחת לחצם של הגורמים האחראים על מניעת שריפות, תחזוקת החשמל וכן של משרד הבריאות (מטבח וכד'), אין לנו יותר אפשרות להישאר בבניין זה והוא מיועד להריסה.

ההוצאות העתידיות של המעבר עצמו וסידור המקום החדש, מעלות מחשבות על הצורך הכלכלי לקנות מקום קבוע משלנו, כך יהיה לכולנו מרכז עולמי משלנו. מקום לאלו שעובדים כאן, לאלו שבאים ללמוד כאן, לאלו שמגיעים לכאן לפרקים לצורך התמחות ואפילו לאלו שאין באפשרותם להגיע לכאן, אנחנו רוצים שכל אחד יוכל לומר "יש לי בית משלי".

אנו מתחילים באיסוף כספים לקניית הבית שלנו. כל אחד לפי יכולתו. בואו יחד נחגוג את פתיחת המרכז החדש שלנו, שיהפוך באמת למרכז ההפצה של החכמה על איחוד העולם.

אני מודה מראש לכולכם על ההשתתפות!

מיכאל לייטמן

4 comments

  1. לכבוד הרב מיכאל לייטמן וכל קבוצת בני ברוך, ולכל האנשים אשר קשורים אליכם אני רוצה בפנייה נרגשת זו לפנות אליכם ולאחל לכם בהצלחה. אני מאמינה מכל הלב שבורא עולם יעזור לנו והשינוי הזה הוא רק לטובה על מנת שיהיה לנו מקום קבוע, כי בעצם מגיע לנו וזה יקרה.
    בהצלחה

    רחל

  2. רב שלום אני פונה ומציעה שוב לארגן את הכנס הגדול בתור כנס שבלב שיתקיים בבתי הערבות בארץ ובעולם מול מסכי הטלויזיה וההשתתפות במהלך היומיים או שלושה תעלה 800 ש"ח שיועברו למרכז עבור הבית החדש. כל משתתף שישלם יקבל תעודת הוקרה על השתתפותו בבנית הבנין.אני מאמינה שנוכל להגיע ל-5000 משתתפים מהארץ והעולם.

  3. מאמר קמ. מה אהבתי תורתך
    "מה אהבתי תורתך כל היום היא שיחתי".
    "אמר, שדוד המלך, אף על פי שזכה כבר לשלימות, מכל מקום היה משתוקק לבחינת תורה, משום שתורה היא יותר גדולה וחשובה מכל שלימות שבעולם".
    לתרומה עבור הבית החדש – יפה שעה אחת קודם!!!!!

  4. תרמתי 3 פעמים
    ב"ה החודש בפעם הרביעית
    ביחד עם עוד חברים מהק' הוירטואלית ויתר הכלי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest