דף הבית / אקטואליה / נשיא מוסלמי

נשיא מוסלמי

הערה: אם מישהו חשב שתופעת הגזענות בארה"ב כבר שייכת לעבר, האירועים האחרונים מראים שזו תופעה הקיימת בהווה ואפילו בעתיד. מאותו רגע בשנת 2009 שברק אובמה נבחר לנשיא ארה"ב, רבים קיוו שהכול ישתנה בצורה חדה. אובמה בעצמו אמר: "אין אמריקה שחורה, אין אמריקה לבנה, יש רק ארצות הברית של אמריקה".

מחקרים מראים שאם בשנת 2008 30% מהאמריקאים החשיבו את היחסים בין לבנים ושחורים כרעים, אז כיום סוברים כך 53%. בנוסף מודגש שבזמן כהונתו של הנשיא האפרו-אמריקאי הראשון בארה"ב, ההבדלים בין שחורים ללבנים העמיקו.

התייחסותי: זה הגיוני לחלוטין! משום מה, אנחנו לא רוצים  לברר את השורשים של הבעיה. צריך לבחון את הבעיה לא רק על פי צבע העור של האדם, אלא מי הוא, לאיזו דת ופילוסופיית חיים הוא שייך. האפרו-אמריקאים נלחמים גם ביניהם למרות שהם כולם שחורים. המלחמות שלהם הן בעלות אופי דתי, נוצרים נגד מוסלמים.

שאלה: כלומר אינך תומך בדעה שזה החטא הקדמון של ארה"ב?

תשובתי: זה שהאמריקאים החליטו לעקור מן השורש את ההבדלים בין לבנים לשחורים ושזה היה רצונה של רוב האוכלוסייה, זו עובדה שאין עליה עוררין.

הם התחילו להנהיג תוכניות חינוכיות שונות בגני ילדים, בבתי ספר, בטלוויזיה וכולי. בתחום זה הם נחלו הצלחות רבות מאוד. אני לא חושב שכל מדינה אחרת בעולם הייתה עושה צעדים גדולים יותר למען שוויון זכויות בין שחורים ולבנים. אבל מה יצא מכך?

האמריקאים, כמו ילדים, אינם מבינים במי הם בוחרים. הם לא בחרו נשיא שחור אלא נשיא מוסלמי! ומבחינתו העיקר היה למלא את אמריקה באידיאולוגיה מוסלמית ובמוסלמים, את זה הוא השתדל לעשות במשך כל שנות כהונתו. תחילה הוא גרם לכך שהמוסלמים החלו להציף את אירופה, החלו לברוח לשם כמעט מגבול סיני ועד צרפת, איזה מרחק הם עוברים ולאן? רובם הם לא נוצרים אלא מוסלמים ובנוסף הם עברו הכשרה, הם מוכנים מראש, הם מצוידים בצורה טובה.

את אותו הדבר אובמה עשה בארה"ב. כל מוסלמי יכול להגיע לארה"ב ולא יעכבו אותו בגבול. מכל מדינה מוסלמית תינתן להם אפשרות לעבור עם דרכון, אבל בכניסתם למדינה הם חיים על פי זכויות של מבקרים. לכן לפני סיום הקדנציה שלו, הנשיא אובמה ביקש מהקונגרס להשאיר אותם במדינה ולהעניק להם סטטוס של מהגרים. מדובר במיליוני מוסלמים שהותר להם להיכנס לארה"ב בזמן כהונתו. אובמה כלל לא חשב על "שחורים ולבנים" אלא הוא חשב איך להחדיר מוסלמים לאירופה ולארה"ב והוא השיג את המטרה שלו! לכן ארה"ב פנתה לאותו כיוון שבו נמצאת אירופה, וכאן כבר לא עומדת השאלה: "שחורים או לבנים" אלא "אתה מוסלמי? ברוך הבא! או, אתה קתולי או פרוטסטנטי? אז תשב בשקט!"

שאלה: האם זהו תסריט שתוכנן מראש, עוד לפני שאובמה הפך לנשיא?

תשובתי: בוודאי! רק לצורך זה הוא הפך לנשיא.

הערה: אבל מסביבו היו יהודים.

תשובתי: זה לא משנה. היהודים תמיד שמחים לבוא לעזרה, לשרת, ואחר כך "יאכלו" אותם אחרונים לקינוח.

שאלה: אתה ואני כל הזמן מדברים על תסריט עליון, האם "מישהו" בכל זאת מנהל אותו?

תשובתי: בוודאי, זוהי ההנהגה העליונה שפועלת בהתאם לתסריט הכללי. כאשר אנחנו לא לוקחים את ניהול העולם "בידיים שלנו", אז כוחות הטומאה מנהלים אותו, וזו התוצאה מכך. אם מישהו יחלוק עליי ויטען שזה לא כך, אני יכול להראות לו שכתוב בספרי חכמת הקבלה שבאחרית הימים האסלאם תהיה הדת העולמית. לכן עלינו להשקיע מאמצים רבים כדי להסביר זאת לבני האדם. לבני האדם יש בחירה חופשית להבין זאת ולקחת את השליטה לידיהם, לפי הדרך שמראים לנו המקובלים כדי שזו תהיה שליטה ארצית חזקה של בני אדם שרוצים להיות שווים, מלוכדים, משוחררים מכל הדתות והנדרים, כדי שרק האהבה והקשר ההדדי ביניהם ינהלו את העולם.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 14.7.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest