דף הבית / המשבר ופתרונו / דור של בטלנים

דור של בטלנים

ידיעה: 43% מהאמריקאים המובטלים אינם רוצים למצוא עבודה. 59% מהמובטלים התרגלו לאורח חיים של בטלה וכבר יותר משנתיים אינם עוסקים בשום דבר. המספר הזה מסתכם ב – 40 מיליון בני אדם. בני אדם אלה משוכנעים שלאדם המודרני יש זכות מלאה לא לעבוד. שליש מהאמריקאים בגילאים 18 – 28 לא מתכוננים להרוויח למחייתם ומתכננים לחיות על חשבון ההורים. זה נשמע פרדוקסלי, אבל מועיל ורצוי לא להשאיר לילדים חסכונות, מפני שכל עוד יש כסף, הילדים אפילו לא חושבים על עבודה.

המובטלים סבורים, שאלה שעובדים הם כמו זומבים, העבודה נתפסת על ידם כחולשה. כל אמריקאי חמישי לא מתכוון לחפש עבודה. אנשים מנוסים יודעים טוב מאוד כיצד לסחוט מהמדינה מקסימום עזרה בצורת מזון, מקום מגורים, כסף מזומן, ביטוח בריאות ועוד.

40 מיליון בני אדם אינם רוצים לעבוד ועוד 30 מיליון מרוויחים מזה ש – 40 מיליון אלה אינם עובדים. בעתיד הקרוב כמות הנתמכים שמקבלים עזרה חומרית מהמדינה תעלה פי ארבע על כמות העובדים. התוכנית של קלינטון הורסת את המודל הקפיטליסטי של העסקים ובכך גורמת לארה"ב להידמות לוונצואלה.

תגובתי: המגמה ברורה והיא נוצרה על ידי החיים והרצון של האליטות. אין צורך שכולם יעבדו, זה מועיל יותר לטבע הסובב. מועיל יותר לחברה ללמוד ולהתחנך וזה חייב להפוך לעיסוק של כל אחד!

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest