דף הבית / אקטואליה / ארה"ב היא לא רק הוליווד

ארה"ב היא לא רק הוליווד

שאלה: בארה"ב נערכות הפגנות מחאה המוניות נגד ההוראה של הנשיא דונלד טראמפ לאסור על כניסת אזרחים משבע מדינות מוסלמיות לארה"ב. נדמה, שכלי התקשורת והאוכלוסייה לא קיבלו את הקריאה של הנשיא לאיחוד ורוצים לפצל את המדינה, לפחות בשאלה של יחס למהגרים מוסלמים.

התייחסותי: המנהיגים הישנים פשוט רוצים להישאר בשלטון ולעשות ככל העולה על רוחם. ואילו דונלד טראמפ מייצג את החצי השני של ארה"ב, הרציני יותר, תעשייתי, כלכלי, שלא מסכים להמשיך עם הניאו-ליברליזם. הודות למדיניות הניאו-ליברליזם, ארה"ב איבדה את כל ההישגים שלה, את כל התעשייה והיא דועכת בהדרגה. ישנם אנשים, שמבינים שכך אי אפשר להמשיך.

ארה"ב, איננה רק הוליווד, אלא אזורים תעשייתיים, פועלים, אלה אנשים שייסדו את המדינה הזו. ולכן, הגיע הזמן לנשיא חדש. הוא נבחר בבחירות דמוקרטיות שהוכרו על ידי כולם. אם כך, למה מנהלים מחאות נגדו? אם המדיניות שלו אינה תואמת לדעתו של מישהו, למה צריך לצאת להפגנות ולמחות? הרי הנשיא פועל במסגרות החוק.

המפגינים שמוחים טוענים, שהם מגנים על זכויות המוסלמים. אבל למעשה, הם לא יוצאים להגנתם של המוסלמים, אלא פשוט נגד טראמפ שמסמל ניהול מדיני חדש. המדיניות הקודמת הייתה חסרת אחריות והובילה לשרירותיות מוחלטת בכלי התקשורת, לאבטלה המונית, לתוכנית בריאות "ObamaCare" שאינה פועלת, לבעיות עם כל השינויים שנעשו בשלושים השנים האחרונות.

מאחורי דונלד טראמפ ניצבים כוחות גדולים, כלכלנים, ארה"ב הרצינית, ולא סטודנטים ונוער שיוצאים למחאות ברחובות. אינני סבור שהמחאות נובעות מתוך רצון להגן על המוסלמים, הן פשוט יוצאות נגד טראמפ. זו התגובה שתהיה לכל פסיקה והחלטה שלו, עד להדחתו. הרי ה"ליברלים" וה"דמוקרטים" כביכול לא מסכימים עם העובדה שמישהו לא יחשוב כמוהם. הם אינם מבינים שזוהי הדמוקרטיה וצריך עכשיו להירגע ולתת לנשיא למשול. נהוג להסיק מסקנות על ניהולו של נשיא חדש רק כעבור מאה הימים הראשונים, כדי לאפשר לו ליישם את תכניתו.

כל הפגנות המחאה הללו מתעוררות בכוונה על ידי כלי התקשורת שמרגישים כי זמנם עבר. והזמן של הניאו-ליברליזם אכן עבר, בכל מקרה הוא ייעלם מהבמה. זו המגמה של התפתחות החברה האנושית. לכן כדאי לעצור עכשיו כל עוד לא הגענו למלחמת עולם.

מתוך תכנית חדשות, 30.1.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest