דף הבית / אל תקללו את הבורא! 

אל תקללו את הבורא! 

שאלה: בימינו ישנה אפשרות להביא ילדים לעולם גם לזוגות חד-מיניים בעזרת הפריה חוץ גופית ופונדקאות. כיצד הבורא מאפשר לעשות זאת?

תשובתי: אין מקום לשאלה כזו כי הבורא זה אור, כוח עליון, שפועל ומשפיע עלינו באותה מידה שבה אנחנו זקוקים לו. אם איננו זקוקים לו, אז ההארה שלו עלינו, על הרצונות האגואיסטיים שלנו, מפתחת אותנו באופן אוטומטי עד למצב שבו נהיה מוכנים לשיתוף פעולה הדדי נכון איתו, לגילוי שלו. לכן, לא קיימת בכלל שאלה כזאת אם הבורא רוצה או לא רוצה, מאפשר או לא מאפשר. עלינו להבין שיש כוח עליון, שכלל לא שייך אלינו, ויש את הרצונות האגואיסטיים שלנו. באותה מידה שבה הרצונות שלנו רוצים להידמות לכוח האלטרואיסטי הזה, אז הוא משפיע עלינו. אבל אנחנו תמיד צריכים להיות ראשונים, ובמידת הרצון שלנו, "המינוס" שלנו, נתחיל לעורר ולהזמין השפעה של התכונה העליונה, והיא תמיד תהיה שנייה ותמיד ב"פלוס". כך זה פועל.

לכן אין לקלל את הבורא או לנזוף בו בשל האירועים בעולם. הבורא, זו תכונה חסרת גוף, שלווה לחלוטין אין להפחידה ואין לפחד ממנה. אנחנו כל הזמן נמצאים בתוך הבורא ועל ידי רצון מכוון אליו אנו יכולים לעורר את ההשפעה המיוחדת שלו עלינו. אם נכוון אליו נכון את "המינוס" שלנו, אז במידה הזאת, נזמין באופן אוטומטי על ידי הרצון שלנו את ההארה שלו עלינו, מפני שהבורא לא שוקל, לא דן, לא עושה שום דבר ולא משתנה. לכן, על ידי כל הפניות שלנו לבורא : "תבוא! תעזור!", אנחנו משנים את עצמנו, כדי לעורר על עצמנו שינויים חיוביים של האור העליון, הכוח העליון.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 24.4.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest