דף הבית / אקטואליה / אליטות בחיפוש אחר קונצנזוס…

אליטות בחיפוש אחר קונצנזוס…

הודעה: חברי מועדון בילדרברג, שפגישותיהם נערכות מאחורי דלתיים סגורות כבר יותר ממחצית המאה ומהוות עילה להעלאת תיאוריות של קשירת קשר, דנים פעם נוספת בשאלות עיקריות שעל סדר היום הגלובלי של אליטות מערביות.

זוהי ישיבה של ממשלת הצללים העולמית, שנוטלת את הזכויות שלנו לנהל באופן עצמאי את גורלנו. נשיאים, ראשי ממשלות, בנקאים ואלופים בצבא מְתָקְשֵרִים באופן ישיר וקובעים את גורלו של העולם, מבלי לחשוף ולפרסם את המחשבות וההחלטות שלהם.

תגובתי: זה אופייני וטבעי לעולם האגואיסטי שלנו, לדעתם הם שולטים באמצעי הניהול, כל אחד מהם רוצה "לקחת" הכול, וכך הם מגיעים להסכמה ביניהם לחלק את העולם בדרכי שלום. אולם אין סיבה לדאוג בקשר להחלטות שלהם כי הכל נעשה מלמעלה, והבורא מקיים ומגשים את הרצונות שלנו. אם אנחנו יודעים כיצד לבקש, בכך אנחנו קובעים את ההשפעה המנהלת שיורדת מלמעלה! אבל זה תפקידו של כל עם ישראל, כלומר, של כל אלה המסוגלים להעלות פנייה נכונה לבורא. קבוצת המקובלים של "בני ברוך" מפיצה את חכמת הקבלה, השיטה להשפעה נכונה על הכוח העליון המנהל, על הבורא. ואילו השליטים החזקים בעולם הזה מהווים לא יותר מאשר "בובות על חוט", הם שמוליכים את כוח הבורא.

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest