דף הבית / אקטואליה / ישראל היום / איך לשנות את המצב בישראל: תנאי הכרחי של העתיד הטוב

איך לשנות את המצב בישראל: תנאי הכרחי של העתיד הטוב

שאלה: הדור הצעיר של היום גדל באווירה של גלי טרור ואכזריות. כיצד זה משפיע עליהם? איזה דור זה יהיה?

תשובתי: הדור הבא יהיה הרבה יותר חכם מאיתנו. אי אפשר יהיה למשוך ולפתות אותו. בינתיים הם עוד הולכים בצורה עיוורת אחרי תעמולה טלוויזיונית ואינטרנט, אבל הזמן הזה יחלוף במהרה מפני שזוהי ההתפתחות של הטבע. הוא מעביר אותנו דרך כל מיני מצבים, תחילה אנחנו תקועים באיזה שהן שטויות, ואחר כך אנחנו מתחילים להבין בתוך מה אנחנו נמצאים, כמו ילדים שמשחקים ובהדרגה גדלים מהמשחקים האלה. לכן הדור הנוכחי יתחיל בהדרגה לצאת מאותם המצבים בעלי הערכים המפוקפקים, שהחברה כופה עליהם.

מבלי להיכנע, הם יתייצבו בפני דילמה חריפה: צריך לעשות משהו עם החיים שלנו, אבל משהו ריאלי: "אני לא רוצה לעסוק באידיאולוגיה של אף אחד, לא רוצה לצרוך סמים רוחניים או גשמיים. אני רוצה להשפיע באופן ריאלי על העולם, ולא סתם לשנותו, אלא לעלות למצב מעל העולם הזה! תנו לי לנהל אותו, במקום לשבת על הספה ולשתות בירה. תנו להרגיש שללא ניתוק מהחיים על ידי סמים אפשר לצאת למצב של נצחיות, אין סופיות!". זה מה שבתת-מודע רוצה האדם, רק שהוא מפחד להודות בזה אפילו לעצמו.

אם נראה לאנשים שזה מושג על ידי יציאה מתוך עצמך למצב כללי עליון, שדווקא באיחוד בינינו נמצא המעבר מהעולם שלנו למציאות שונה למעלה מהזמן והמקום, אז כל הדור הגדל כעת יתקרב לזה. אנחנו צריכים לשאוף לזה. ואם לא, אז בכל מקרה זה יתממש, אבל דרך ייסורים גדולים מאוד: מלחמת עולם ובעיות נוראיות.

התנאי ההכרחי לעתיד הטוב, הוא הכרת מערכת ההנהגה של הטבע, של מקומנו בתוכה, השפעתנו עליה. הלימוד המעשי של חכמת הקבלה עוזר לנו בזה. כשאדם משתתף באירועים של איחוד, הוא מתחיל להרגיש את התהליכים שמתרחשים בתוכו, איך הוא משפיע על העולם, והעולם הופך להיות אחר. אם נתחיל להרגיש את המבנה הפנימי של העולם, אז לא יהיה לנו צורך בשום הסברים, נוכל בעצמנו לגלות את מערכת הבריאה, את הכוחות שקיימים בין כל חלקי הטבע: פיזיים, מנטליים, רוחניים, נפשיים. נראה את המערכת שמחזיקה על עצמה את כל היקום.

אני סבור, שזה מה שהוכן לאדם ולאנושות. ולא צריך לסרב לקבל את זה, להסתתר באיזו נישה ולא לחשוב על שום דבר, לא ניפטר מזה! נצטרך לחזור שוב לחיים הגשמיים ולבעיות שלהם, רק לבעיות עוד יותר גרועות. המוות אינו משחרר מייסורים.

המשך יבוא…

מתוך התוכנית "על מצב החירום בישראל", 14.10.2015

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest