דף הבית / אקטואליה / איטליה: הפשיזם אפשרי

איטליה: הפשיזם אפשרי

הערה: איטליה ניצבת בפני בעיות גדולות. ראש הממשלה, מתאיו רנצי, הציע רפורמות שכתוצאה מהן, השליטה של הבית העליון בפרלמנט של הסנאט תקטן ומספר הסנטורים יצטמצם מ- 315 ל- 100. ראש הממשלה לא זכה לתמיכה ברפורמות שלו ולכן הגיש את התפטרותו והצהיר: "העם אינו נותן בי אמון, אני הולך".

תשובתי: בעבר הסכמים שנחתמו בין מדינות קויימו ובוצעו במשך עשרות שנים, הצדדים שמרו על ההסכמים מפני שהם היו כדאיים מבחינה כלכלית, בראש ובראשונה למעמד ה"אליטה". אולם כאשר האליטות מגיעות "לרוויה" והשכבות התחתונות לא יכולות לסבול את המצב יותר, מתחילות להיווצר בעיות בין האליטות והשכבות התחתונות.

היום אחוזי האבטלה הרשמית באיטליה הם לכול הפחות 40%-30%, לכן במצב כזה "מתגרשים". היום יש Brexit באיטלקית, אחר כך יהיה Brexit בספרדית וכן הלאה. זה מה שיקרה בכל מדינה מפני שהכלכלה ה"ניאו-ליברלית" מתרסקת. גם בעבר הכלכלה אף פעם לא באמת הייתה "ניאו-ליברלית" אלא הייתה מכוונת רק לטובת האליטות. ועכשיו הכול הסתיים.

שאלה: כלומר הבסיס של האיחוד האירופי נועד מראש לכישלון?

תשובתי: האיחוד האירופי נחתם רק למען מעמד האליטות וכל הסיסמאות על "אירופה מאוחדת" וכולי לא שוות דבר. "שוק משותף"? זהו "שוק" ולכן הוא קורס כעת, אי אפשר להחזיק בו יותר.

קרל מרקס, כתב נכון אודות דעיכת הקפיטליזם אבל הוא סבר שלאחר מכן תקום חברה סוציאליסטית. ואילו "בעל הסולם" כתב שאם לא נפיץ את חכמת הקבלה ולא נגלה לעולם למה תהליך זה קורה, יקום הנאציזם. אנו עדים לכך שבמדינות רבות בעלי דעות ימניות מופיעים במקום בעלי דעות שמאלניות, מצב שיוצר בעיה גדולה מאוד עבור העולם מפני שהוא עלול להוביל למלחמות גדולות. לכן לפנינו או משטר פשיסטי ומלחמת עולם או שנפתח שיטה על פי חכמת הקבלה, כלומר חינוך האוכלוסייה להבנה שרק התקרבות בינינו תציל אותנו ממוות בלתי נמנע.

מתוך תכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן" 5.12.2016

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest