דף הבית / אקטואליה / אוסקר נגד טראמפ

אוסקר נגד טראמפ

שאלה: למעשה כל טקס חלוקת פרסי ה"אוסקר" המוענק על ידי האקדמיה האמריקאית לאומנויות הסרטים, הוקדש באופן סמוי לתקיפת טראמפ.

המנחה ג'ימי קימל, שחקן ומפיק אמריקאי ידוע אמר: "בשידור הזה צופים מיליוני אמריקאים ובני אדם מ – 225 מדינות, שעכשיו שונאים אותנו. כידוע לכם, ואיני צריך להסביר זאת, המדינה מחולקת עכשיו. אנשים אומרים לי: "הגיע הזמן להתאחד! בואו נבין מהתחלה אני לא יכול לעשות זאת!" מה אפשר לומר על חלוקתה של המדינה, הרי זה קורה למעשה לראשונה בהיסטוריה של אמריקה?

תשובתי: הייתי אומר, שזה תהליך שמתרחש בכל העולם. האנושות בעולם מתחילה להבין באופן מדויק, לאן הביאה אותנו חוסר אחריות ליברלית חסרת היגיון, כאשר כל אחד יכול לעשות ככל העולה על רוחו. אני יכול לעסוק במה שאני רוצה ואיך שאני רוצה, אף אחד אינו יכול להורות לי מה לעשות. למעשה אינני מהווה חבר בחברה, מפני שאני יכול לפעול לפי כללים משלי, ואתה לפי כללים משלך, תעשה מה שבא לך ואל תתערב בעניינים שלי.

היום האנושות האינטגרלית והגלובלית, לא יכולה להתקיים בחברה כזאת. הגענו למצב שבו כל אחד רוצה להיות ליברלי, ומתכוון לכך: "אל תתערב בעניינים שלי". קיימים מה שנקרא תקינות פוליטית וחופש ביטוי, כאשר לכל אחד יש את הזכות לומר מה שמתחשק לו.

מתירנות וחוסר אחריות חסרי גבולות מוחלטים, חיסרון של חינוך בבתי ספר, באוניברסיטאות, בכל מקום, הובילו אותנו לְמצב היום בהוליווד. אם טראמפ מבין שהתפקיד שלו הוא לחנך את אוכלוסיית ארה"ב, להגביל אותה מחדירה של אלמנטים לא רצויים, לחזק את הרוח שלה, לאחד, אז כמובן מה שהוא אומר נכון. האם הוא יצליח בזה? אני לא חושב. זה יהיה מאוד מאוד קשה. למרות, שכמובן, התכנית יפה אבל היא לא נכונה.

היא טובה כתכנית יפה, נניח כמו שנאמר: "אני אוהב כמות עצומה תכניות". כבר עברנו את זה. אבל המכשיר לביצוע של התכניות האלה לא נמצא ברשותו וגם לא יכול להימצא, מפני שלמרות הכול, הוא פשוט טראמפ. ואילו כאן דרושה דווקא שיטה שעובדת מתוך הטבע. כדי לשנות את הכול, דרוש כוח עליון.

אם טראמפ יבין, שהמכשיר לשינוי נמצא בחכמת הקבלה, אז יכול להיות שהעולם יחלוף על פני הנקודה הקריטית הזו ויתקדם למטרת הבריאה בדרך הימין הדרך היותר קלה, ולא בדרך השמאל. מפני שבדרך שמאל נגיע למלחמת עולם, שישרדו ממנה רק מעטים, אבל בכל מקרה הם ישרדו כדי לסיים את התיקון. ייסורים עצומים מצמצמים את הצורך בכמות בני האדם. לכן, אם יהיו ייסורים גדולים, אז במקום שמונה מיליארד יספיקו שמונה מיליון בני אדם שיפתרו את הבעיה. הרי כל עולם מסתובב רק כדי להרכיב נשמה אחת יחידה, שנשברה בתחילת הבריאה שלו.

עוד נראה כיצד זה יתפתח. עלינו לבצע את תפקידנו. בינתיים טראמפ אומר ועושה דברים נכונים, אבל באופן כללי, העבודה היא עלינו. הכול צריך להתרחש דרך היהודים, ולא יהיה להם טוב. הם נקרעים לשני מחנות, וכל עוד שלא יתחברו ביניהם, ולא יתחילו להנהיג קו כללי לתיקון האנושות, לא יהיה שלום. יהודים צריכים להתעלות על פני כל מה שמתרחש בין תומכי טראמפ ותומכי אובמה או קלינטון ולהתחבר ביניהם למען תיקון של העולם.

מתוך תכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 1.3.2017

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest